Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZAREA DE CARBURANT PENTRU AUTOTURISMELE A.P.I.A. TIMIS PE BAZA DE CARDURI VALORICE: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 54000 litri (adica 283.068 lei fara TVA) si cantitatea maxima 72000 li


Detaliu pentru invitatia numarul 348705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul Judetean Timis
Numar invitatie: 348705/17.06.2013
Denumire contract: FURNIZAREA DE CARBURANT PENTRU AUTOTURISMELE A.P.I.A. TIMIS PE BAZA DE CARDURI VALORICE: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 54000 litri (adica 283.068 lei fara TVA) si cantitatea maxima 72000 litri ( adica 377.424 lei fara TVA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul Judetean TimisCod fiscal: 20779321, Adresa: str. Pop de Basesti nr.2, Timisoara, Telefon: 0256494995, Fax: 0256494955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREA DE CARBURANT PENTRU AUTOTURISMELE A.P.I.A. TIMIS PE BAZA DE CARDURI VALORICE: Benzina fara plumb cod CPV 09132100-4 si Motorina Euro 5 cod CPV 09134220-5 ? cantitatea minima 54000 litri (adica 283.068 lei fara TVA) si cantitatea maxima 72000 litri ( adica 377.424 lei fara TVA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de carburant pentru autoturismele APIA Timis pe baza de carduri valorice, pe baza unui acord cadru pentru o perioada de 24 luni, in cadrul caruia se vor incheia minim 8 contracte subsecvente. Pentru cel mai mare contract subsecvent (3 luni) cantitatea minima estimata este de 6.750 litri (35.383, 50 lei fara TVA) si cantitatea maxima estimata este de 9.000 litri (47.178 lei fara TVA).
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 424 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3775, 00Ron ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea garantiei de participare se va calcula la cursul leu/euro al BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform Formularului nr. F09 din sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundere a ofertantului/ofertantului asociat/tert sustinator in parte, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr. F02, din Sectiunea Formulare. 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. 3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata pentru.4.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/ofertantului asociat/tert sustinator in parte, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr. F03, din Sectiunea Formulare. 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul nr. F07 din Sectiunea Formulare.Formularul va fi completat de participantul la procedura. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Faur Florin Marius, Micluta Nicolae Dan, Tinjalau AdelinaFelicia Voichita, Moldovan MihaelaAnca, Pintilie Gherghina, Badescu Dorina, Pirsan Eva, Demea Reka Katalin, Fulop Adela Mihaela, PanaCristina Larisa.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, se va completa si prezenta Formularul nr. F06 din Sectiunea Formulare. Se va prezenta: 1. Certificatul de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? copie, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. 2. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul F.04 din sectiunea Formulare ? Informatii generale.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.In cazul asocierii, Documentul privind Capacitatea economica si financiara trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind reteaua de distributie la nivelul tarii, la care se poate efectua plata pe baza de card de credit.Se solicita existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in Municipiul Timisoara si minim1 (una) statie de distributie in fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.Se va prezenta lista completa cu statiile respective, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer