Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de carburanti auto pe baza de carduri de credit pentru parcul auto al Curtii Constitutionale pentru perioada 01 ianuarie 2013-30 aprilie 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 339796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA CONSTITUTIONALA
Numar invitatie: 339796/21.11.2012
Denumire contract: Furnizarea de carburanti auto pe baza de carduri de credit pentru parcul auto al Curtii Constitutionale pentru perioada 01 ianuarie 2013-30 aprilie 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA CONSTITUTIONALACod fiscal: 4265850, Adresa: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Telefon: 402.21.20, Fax: 402.21.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 050725, telefon: +40 214142120, fax: +40 214142120, persoana de contact: Cristina Tanase, Laurentiu Manea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Curtii Constitutionale, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de carburanti auto pe baza de carduri de credit pentru parcul auto al Curtii Constitutionale pentru perioada 01 ianuarie 2013-30 aprilie 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de carduri de credit pentru parcul auto al Curtii Constitutionale pentru perioada 01 ianuarie 2013-30 aprilie 2014.Alimentarea cu carburanti se va efectua prin statiile de distributie ale furnizorului din intreaga tara.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 6.440 lei. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis laD.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 11, prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire. Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa, respectiv 3.220 lei. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atuncicand se afla in situatiile prevazute la art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma de 3.220 lei (1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 278*1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna, reducerea cu 50% a garantiei pentru participare se aplica doar daca acestea sunt alcatuite exclusiv din IMM-uri.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis la D.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 12, prezentat in sectiunea "Formulare". Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 2, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.(completata in conformitate cu Formularul 3A, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006 (completata in conformitate cu Formularul 3B, prezentat in sectiunea "Formulare", in original).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiilor la asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite, in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 4, din sectiunea "Formulare", in original). In cazul unei asocieri, atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹, completata in conformitate cu Formularul 5, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Augustin ZEGREAN-Presedinte, Ruxandra SABAREANU-Secretar general, Stefania ANGHELACHE-Director, Brindusa BOBEA-jurist, Cristina Tanase, Laurentiu Manea, Elena Julieta Dragan, Anca Bucur si Mihai Cinciu.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5. Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP . 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta certificatul constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia ca, in maxim 2 zile lucratoare de la solicitare, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in copie legalizata sau in original, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Se va prezenta certificatul de conformitate emis de R.A.R.sau alte documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare sortiment in parte. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele mentionate.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP., Reteaua de distributie: Ofertantul trebuie sa detina in intreg teritoriul Romaniei, o retea de distributie, pe baza cardurilor de credit, a sortimentelor de combustibili auto solicitate (cel putin o unitate deschisa non-stop in fiecare resedinta de judet al Romaniei si o unitate deschisa non-stop in fiecare sector al municipiului Bucuresti, care sa poata livra, in baza cardului, ambele sortimente de combustibil auto).In cazul depunerii unei oferte/oferte comune/sustinerea unui tert, cerinta privind resursele tehnice se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (se cumuleaza).In cazul in care ofertantul are subcontractanti, cerinta privind resursele tehnice se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor pentru partea lor de implicare.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinere, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica., Informatii privind asocierea., Informatii privind subcontractantii. Prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent pentru implementarea sistemului de asigurare a calitatii in domeniul comercializarii/productiei produselor petroliere, in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele privind standardele de calitate se indeplinesc individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer