Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de carburanti pe baza de bonuri valorice ? motorina si benzina pentru Consiliul Judetean Dolj, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Oltenia? - Dolj si Centrul Militar Zonal Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 344523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 344523/29.03.2013
Denumire contract: Furnizarea de carburanti pe baza de bonuri valorice ? motorina si benzina pentru Consiliul Judetean Dolj, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Oltenia?- Dolj si Centrul Militar Zonal Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Dolj, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Dolj, Romania, cod postal: 200585
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de carburanti pe baza de bonuri valorice ? motorina si benzina pentru Consiliul Judetean Dolj, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Oltenia?- Dolj si Centrul Militar Zonal Dolj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de carburanti pe baza de bonuri valorice ? motorina si benzina pentru Consiliul Judetean Dolj, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Oltenia?- Dolj si Centrul Militar Zonal Dolj.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.477 lei.Valabilitate: 90 zilede la data lim de depunerea ofert. Se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societ de asigur, se prezinta in original. In sit in care garant se constit prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in cont: RO58TREZ2915006XXX000178, CF 4417150 deschis la Trez Craiova. Operat econom pot opta si pentru depun la casierie, in numerar, a garant de particip.?Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 1.238, 71 leiRestituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garant de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in lb romana.Echiv pentru o garantie de particip depusa in euro se va face la cursul BNR (pt.op.ec.care const.gar.de particip.in euro/alta valuta)la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: completare formular1a)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: completare formular 2Note: a)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c)In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare formular 3Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: completare formular 4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? formular 4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: PRIOTEASA ION, IOVAN CRISTINEL, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, LAPADAT MARIAN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN, PAPPA DANRADU ILIE, CAPATINA VALENTIN IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA.Nota: aceasta declaratie va fi prezentata de ofertant si, dupacaz, de asociati, subcontractanti sau terti sustinatori. Cerinta obligatoriePentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri.Pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizatasi legalizata in limba romana.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentare: Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 in care se vor preciza datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa caz. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Se completeaza Formularul 6, Cerinta nr.2Ofertantul va atasa Lista cu statiile de distributie din fiecare judet, cu datele de contact ale acestora, care va deveni anexa la contract. Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o statie de distributie a combustibililor la nivel judetean, la care se poate efectua plata pe baza de bonuri valorice. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemulde Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer