Achizitie publica - Furnizarea de cartuse si tonere
Detaliu pentru invitatia numarul 319396
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319396/06.01.2012
Denumire contract: Furnizarea de cartuse si tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL ROMANPENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3158178, Fax: 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. lt.col Constantin Marinescu nr. 15 A , Sector 5, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. lt.col Constantin Marinescu nr. 15 A , Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de cartuse si tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 561.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareOperatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev la art. 180 si 181; Certificat de atestare fiscala;certificat fiscal emis de primarie;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, privind participarea la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art. 69^1;Certificat constatator emis de ONRC; Fisa de informatii generale;Bilantul contabil pt anul 2010; Certificate de atestare ISO-9001;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista subcontractantilor; Declaratie privind lista asociatilor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP.Garantie de participare =2651, 24(lot1:2103, 90lei; lot2:223, 40lei;lot3:17, 58lei; lot4:283, 37lei;lot5:22, 99lei;)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul general solidaritatea si gestionarea fluxurilor migratorii)
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2012 15:24