Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de consumabile pentru imprimante si copiatoare (cartuse de toner)


Detaliu pentru invitatia numarul 344509
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: D.G.F.P. CALARASI
Numar invitatie: 344509/29.03.2013
Denumire contract: Furnizarea de consumabile pentru imprimante si copiatoare (cartuse de toner)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialD.G.F.P. CALARASICod fiscal: 3797140, Adresa: Calarasi, str. Eroilor nr. 6-8, Calarasi, Telefon: +40 242315266, Fax: +40 242315267
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de consumabile pentru imprimante si copiatoare (cartuse de toner)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: D.G.F.P. Calarasi doreste sa achizitioneze cartuse de toner pentru marcile de echipamente Brother, Canon, Epson, HP, Lexmark, Minolta, Samsung si Xerox.Valoarea estimata minima a intervalului de 68325, 72 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 (pentru art. 6 din H.G. nr. 925/2006) ? valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Optiuni: Val.min?val.est. a procedurii;val.max?val.est.cu posibile suplimentari conf.art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 325.72 - 88, 823.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot nr. 1 :800 lei, Lot nr. 2 :560 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile;Mod de constituire: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul RO59TREZ2015005XXX000164 deschis la Trezoreria Calarasi, cod fiscal 3797140;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in favoarea autoritatii contractante), care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- prin depunere de numerar la casieria institutiei, program : luni-joi 8, 00 ? 16, 30, vineri 8, 00 - 14, 00.* In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata (vizat de organele bancare) in contul indicat in prezenta documentatie, ofertantul are obligatia sa depuna dovada constituirii ei in SEAP (www.e-licitatie.ro) pana la data si ora limita de depunere aofertelor.* In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau alt instrument de garantare, ofertantul are obligatia depunerii acestuia atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere aofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Nu se solicita garantia de participare semnata cu semnatura electronica a bancii emitente, aceasta se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa conform Formularului A din sectiunea Modele de formulare;Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura privind atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din situatiile: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va completa conform Formularului B din sectiunea Modele deformulare;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura privind atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
- in situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
- in situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa conform Formularului C din sectiunea Modele deformulare;Cerinta nr. 6Certificat de participare cu oferta independenta- se va completa conform Formularului D din sectiunea Modele deformulare;Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la prevederile art.69^1- se va completa conform Formularului E din sectiunea Modele deformulare;Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contarctante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Dragomir ? director executiv, Tifrea Nicolae ? director executiv adjunct AIF, Paduraru Ionica ? director executiv adjunct AMAVS, Vultureanu Stefania ? sef birou financiar-contabilitate, Ilie Petrus ? persoana desemnata pentru controlul financiar preventiv, Dedu Irina ? comp. achizitii publice, Manciu Rena ? serviciu administrativ arhiva si gestionarea formularelor, Tudor Daniela - serviciu administrativ arhiva si gestionarea formularelor, Dragan Niculina - serviciu administrativ arhiva si gestionarea formularelor, Moga Paul ? consilier juridic comp. juridic, Cristea George ? comp. verificarea activ. trezoreriilor locale. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- se va prezenta certificatul constatator in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ?, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se solicita ofertantului clasat pe primul loc transmiterea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentul se va prezenta anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economico-financiara ? se vor prezenta datele de identificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Mostre pentru toate consumabilele echivalente ofertateVor fi prezentate mostre pentru fiecare consumabil echivalent ofertat in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (1), lit. e) din OUG nr. 34/2006 in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer