Achizitie publica - Furnizarea de consumabile,piese de schimb,subansamble si servicii de intretinere curenta si reparatii la copiatoare,faxuri si imprimante aflate in dotarea subunitatilor Sucursalei CREIR CF Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 340778
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340778/11.12.2012
Denumire contract: Furnizarea de consumabile, piese de schimb, subansamble si servicii de intretinere curenta si reparatii la copiatoare, faxuri si imprimante aflate in dotarea subunitatilor Sucursalei CREIR CF Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de consumabile, piese de schimb, subansamble si servicii de intretinere curenta si reparatii la copiatoare, faxuri si imprimante aflate in dotarea subunitatilor Sucursalei CREIR CF Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere curenta si reparatii la copiatoare, faxuri si imprimante aflate in dotarea subunitatilor Sucursalei CREIR CF Timisoara precum si furnizarea de consumabile, piese de schimb, subansamble necesare in vederea functionarii acestora.
II.1.6) CPV: 50323100-6 - Servicii de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este de 4466 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie: *prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig., care se prezinta in orig.* dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse si returnate nedeschise.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar. pt. particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip. 2233, 68 lei; conf. art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de buna executie in euro : curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului fara TVA.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), iar informatiile cuprinse in certificat sa fie actualizate la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Ofertantii vor prezenta o lista cu principalele date ale producatorilor produselor ce fac obiectul prezentului contract.-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in oferta in copie ? conform cuoriginalul ?.Ofertantii vor prezenta o lista cu principalele date ale producatorilor produselor ce fac obiectul prezentului contract.Persoana juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Ofertantii vor prezenta o lista cu principalele date ale producatorilor produselor ce fac obiectul prezentului contract.- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrat de organele competente., - cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 446.000 de lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie pe propria raspundere ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, b) experienta similaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic*Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea Formulare, c) Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minimaprestarea in ultimii 3 ani, a unui serviciu similar in valoare de minim 223.000 delei fara TVA, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; si se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., d) declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., e)Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara. a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie, b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 08:39