Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de ?Containere de birou? si ?Cabine de paza? pentru CNAB SA, punctele de lucru AIHCB si AIBB-AV


Detaliu pentru invitatia numarul 322403
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 322403/23.03.2012
Denumire contract: Furnizarea de ?Containere de birou? si ?Cabine de paza? pentru CNAB SA, punctele de lucru AIHCB si AIBB-AV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041408, fax: +40 212041976, persoana de contact: Oana Cornila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNAB - Corp Logistic, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de ?Containere de birou? si ?Cabine de paza? pentru CNAB SA, punctele de lucru AIHCB si AIBB-AV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de ?Containere de birou? si ?Cabine de paza? pentru CNAB SA, punctele de lucru AIHCB si AIBB-AV, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 44211110-6 - Cabine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 588 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 1650 Lei pentru Lotul I, conform Anexei B ? Lot I;2570 Lei pentru Lotul II, conform Anexei B ? Lot II; 2977 Lei pentru Lotul III, conform Anexei B ? Lot III;255 Lei pentru Lotul IV, conform Anexei B ? Lot IV, iar pt toate loturile este de 7452 lei.In cazul in care garantia se va constitui in euro se va utiliza cursul de 4, 3467 lei/euro.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5A, B, C, D) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor (120zile).Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO24BRDE445SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei. Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de: 825 lei pentru Lotul I; 1285 lei pentru Lotul II; 1488, 08 lei pentru Lotul III.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului(Formular 6)este de 10 % din valoarea totala a fiecarui contract, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractului de achizitie va fi constituita pe o perioada egala cu durata contractului + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 din OUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date.Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de deschidere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr.1 Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I.Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori;reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN), etc.?original sau copie legalizata;II.Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: o forma de inregistrare ca persoana juridica;actionari/asociati;obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a furniza produsele solicitate: administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;capitalul social;filiale/sucursale/puncte de lucru;durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181, lit. a) din OUG nr. 34/2006).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora., Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi semnat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract/proces verbal de receptie ce a avut ca obiect furnizare containere de birou sau cabine de paza si a carui valoare sa fie: a)Pentru Lotul I de minim 80000 lei;b)Pentru Lotul II de minim 125000 lei;c)Pentru Lotul III de minim 145000 lei;d)Pentru Lotul IV de minim 10000 lei;Conditiile pot fi indeplinite si prin prezentarea a maxim trei contracte/procese-verbale de receptie a caror valoare cumulata sa fie: a)Pentru Lotul I de minim 80000 lei;b)Pentru Lotul II de minim 125000 lei;c)Pentru Lotul III de minim 145000 lei;d)Pentru Lotul IV de minim 10000 lei;In cazul in care se depun oferte pentru mai multe loturi, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita pentru fiecare lot. Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer