Achizitie publica - FURNIZAREA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE- 11 LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 337888
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337888/22.10.2012
Denumire contract: FURNIZAREA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE- 11 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mun. Botosani str. Maxim Gorki nr.4, Jud. Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mun. Botosni str. Maxim Gorki nr.4, Jud. Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: SANDU SUSTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE- 11 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de diverse produse alimentare -11 loturi dupa cum urmeaza: Conserve de pasare, conserve de vita, conserve pate de ficat, pasta de tomate, ciuperci-conserva, mazare conserva, fasole verde conservata, gem de fructe, paste fainoase, faina de grau, oua de consum, conform Anexei B a fisei de date.
II.1.6) CPV: 15131000-5 - Conserve si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte conform anexei B la fisa de date. Garantia de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 66. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art.69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 5 din sectiunea Formulare. Personalul care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: (consilieri judeteni): Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie inautoritate acontractanta cu privire la Organizarea, Derularea si Finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaDaniela Estera Juravlea- Director ExecutivDoina Nacu Manole Director Executiv AdjunctValentin Alexandru Colbu Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai Sef Serviciu Achizitii AdministrativOrasanu Daniela Consilier - Comp. Achizitii- presedintele comisie de evaluareCristina Balan Consilier Juridic -membruAnca Gradinariu Consilier Juridic- membruAzoitei Iulian Sef centru ? CIA Dorohoi? Botosani membru de rezerva7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".Pentru a fi valabil, certificatul constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta fisa de informatii generale a ofertantului.Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2009, 2010, 2011Bilantul contabil la data de31.12.2011, dupa caz, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata" conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniCel putin o racomandare, original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", de la unul din beneficiarii din lista principalilor livrari din ultimii 3 ani. Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs/produse ofertat/ofertate, in parte. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau alte standarde de certificare echivalente, in termen de valabilitate(in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se admit si ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare directa de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 13:25