Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 320477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Arad
Numar invitatie: 320477/20.02.2012
Denumire contract: Furnizarea de diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradCod fiscal: 3678181, Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Telefon: 0257212661, Fax: 0257280584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Lancea Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Arad, Calea 6 Vanatori f.n., Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Lancea Daniel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Amelioratori pentru preparate culinare, in cantitate minima de 4.392 kg si cantitate maxima de 4.764 kgPiper, in cantitate minima de 72 kg si cantitate maxima de 84 kgBoia, in cantitate minima de 72 kg si cantitate maxima de 84 kgCeapa uscata, in cantitate minima de 12.708 kg si cantitate maxima de 13.824 kgFoi dafin, in cantitate minima de 18 kg si cantitate maxima de 24 kgCimbru, in cantitate minima de 18 kg si cantitate maxima de 24 kgBiscuiti, in cantitate minima de 19.584 kg si cantitate maxima de 21.948 kgCarne pasare (Pulpe de pui intregi cu spate), in cantitate minima de 3.924 kg si cantitate maxima de 4.572 kgCeai, in cantitate minima de 444 kg si cantitate maxima de 480 kgFaina alba, in cantitate minima de 5.052 kg si cantitate maxima de 5.496 kgFaina de malai, in cantitate minima de 276 kg si cantitate maxima de 372 kgGris, in cantitate minima de 1.536 kg si cantitate maxima de 1.740 kgMargarina, in cantitate minima de 8.208 kg si cantitate maxima de 9.264 kgOtet, in cantitate minima de 996 l si cantitate maxima de 1.032 lOua, in cantitate minima de 83.148 buc. si cantitate maxima de 99.672 buc.Orez, in cantitate minima de 10.104 kg si cantitate maxima de 11.028 kgPasta tomate, in cantitate minima de 13.176 kg si cantitate maxima de 14.280 kgPaste fainoase, in cantitate minima de 12.816 kg si cantitate maxima de 13.692 kgCarnati de porc, in cantitate minima de 4.236 kg si cantitate maxima de 4.644 kgSalam de porc, in cantitate minima de 6.000 kg si cantitate maxima de 6.600 kgSare, in cantitate minima de 14.208 kg si cantitate maxima de 15.300 kgUlei, in cantitate minima de 8.148 l si cantitate maxima de 8.784 lUsturoi, in cantitate minima de 336 kg si cantitate maxima de 360 kgZahar, in cantitate minima de 12.168 kg si cantitate maxima de 13.152 kgHartie ambalaj, in cantitate minima de 384 kg si cantitate maxima de 636 kgPungi (sacose) PVC, in cantitate minima de 2.448 kg si cantitate maxima de 5.304 kg
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 433, 924.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este dupa cum urmeaza: Lot 1-130, 06 lei, Lot 2-11, 59 lei, Lot 3-22, 05, Lot 4-122, 34 lei, Lot5-6, 30 lei, Lot 6-6, 48 lei, Lot 7-658, 44 lei, Lot 8-333, 98 lei, Lot 9-46, 80 lei, Lot 10-107, 17 lei, Lot 11-7, 81 lei, Lot 12-49, 59 lei, Lot 13-472, 46 lei, Lot 14-19, 35 lei, Lot 15-403, 67 lei, Lot16-322, 57 lei, Lot 17-606, 19 lei, Lot 18-359, 42 lei, Lot 19-417, 96 lei, Lot 20-688, 05 lei, Lot 21-91, 80 lei, Lot 22-550, 76 lei, Lot 23-37, 80 lei, Lot 24-660, 89 lei, Lot 25-28, 62 lei, Lot 26-17, 50 lei. Ofertantii vor constitui garantia de participare aferenta loturilor pt.care depun oferte.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1.ordin de plata cu virarea sumei in contul: RO61TREZ02150055XXX006632, RO 3678181(cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Arad2. scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau societate de asigurari rezidenta in Romania in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Formularul 12.Declaratia privind eligibilitatea -Formularul 23.Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006-Formularul 34.Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006 si la articolele 90 si 93 din Legea 161/2003-Formularul 45.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale;puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; actionari/ asociati; obiect de activitate (cod CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc., care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer