Achizitie publica - Furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Construire centru de informare turistica in comuna Stolniceni Prajescu, judetul Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 335479
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335479/18.09.2012
Denumire contract: Furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Construire centru de informare turistica in comuna Stolniceni Prajescu, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stolniceni Prajescu IasiCod fiscal: 4541394, Adresa: comunaStolniceni-Prajescu , judetulIasi, Stolniceni-Prajescu, Telefon: 0232-767133, Fax: 0232-711350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Construire centru de informare turistica in comuna Stolniceni Prajescu, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Construire centru de informare turistica in comuna Stolniceni Prajescu, judetul Iasi?
II.1.6) CPV: 35261000-1 - Panouri de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 471 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Valoare: LOT I- MOBILIER: 229 lei;LOT II -ECHIPAMENTE ELECTRONICE: 153 lei;LOT III -SISTEM DE ALARMA ANTIEFRACTIE: 41 lei;LOT IV -MATERIALE PUBLICITARE: 3504 lei in Contul: RO03TREZ4072145020401XXX deschis la TREZORERIA PASCANI CUI 4541394, beneficiar: Comuna Stolniceni-Prajescu. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de furnizare (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz, inclusiv prin retineri succesive conform HG. 925/2006 reactualizata art.90 alin (3)si HG nr.1045/2011. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie incadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii(respectiv persoanele care semneaza/aproba/documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Primar: Hugianu Costel 2. Viceprimar: Miron Gheorghe 3. Secretar: Mocanu Gheorghita Droagos4. Contabil: Cretu MirelaMembrii Consiliului Local: Alex Aurel, Caprian Nichita, Cricu Mihai, Dodoi Dumitru, Florea Catalin, Galan Toma, Ianos Mihai, Marcu Damian, Melinte Tiberiu Iustin, Moroi Chirila, Parlea Dumitru, Popovici Liviu, Ratoi Irina, Ursu Costel, Miron Gheorghe7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru furnizarea produselor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru furnizarea produselor.Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: LOT I- MOBILIER: 22.900 lei.LOT II -ECHIPAMENTE ELECTRONICE: 15.300 lei.LOT III -SISTEM DE ALARMA ANTIEFRACTIE: 4.100 lei.LOT IV -MATERIALE PUBLICITARE: 350.400 lei.Bilanturile contabile pt anii pt care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate pentru fiecare lot in parte. Nota: bilanturile contabile sau celelalte doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.(Cerinta valabila pentru toate loturile), LOT 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 11.400 lei- LOT 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 7600 lei-LOT 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 2070 lei-LOT 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim un contract de furnizare si/sau servicii similare, maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 102.000 lei-Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme informatiile prezentate pentru demonstrarea exp.sim, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale de receptie produse pentru fiecare lot in parte., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de furnizari realizate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Valabil pentru toate loturi, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract.Valabil pentru toate loturile. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (65 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim /Pret (n)X 65
Termenul de livrare
15
Descriere: a) pentru cel mai scazut termenul de livrare se acorda punctaj maxim alocat ? 15 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 15 ;Precizare: Termenul de livrare va fi exprimat in luni. Pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: termenul de livrare acceptat este de maxim 8 luni calendaristice minim 3 luni calend. de la emiterea ordinului de incepere a furnizarii.In cazul ofertarii unui termen peste durata maxima indicata(8 luni) oferta va fi decalata neconforma, nu se va puncta suplimentar ofertarea unui termen mai mic decat cel minim admis (3 luni).
Perioada de garantie acordata dotarilor
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata dotarilorse ofera punctajul maxim alocat ?20 puncte. b) pentru alta perioada de garantie acordata dotarilor mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pg = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic? g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluatePerioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 60 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei inviatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 09:30