Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de echipamente electronice, software, mobilier si alte dotari pentru Centru de Informare


Detaliu pentru invitatia numarul 319990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Murfatlar
Numar invitatie: 319990/07.02.2012
Denumire contract: Furnizarea de echipamente electronice, software, mobilier si alte dotari pentru Centru de Informare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul MurfatlarCod fiscal: 4859712, Adresa: CALEA DOBROGEI, NR. 1, BASARABI, JUD. CONSTANTA, Basarabi, Telefon: 0241234350, Fax: 0241234516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOBROGEI, NR. 1, BASARABI, JUD. CONSTANTA, Basarabi, Romania, cod postal: 905100, telefon: +40 241234350, fax: +40 241234516, persoana de contact: FLORIN COSTEL VINTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: orasul Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de echipamente electronice, software, mobilier si alte dotari pentru Centru de Informare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea echipam. electronice mobilier bunuri ptr crearea unui Centru de Informare Turistica in cadrul proiect ?Utiliz. responsabila a resurselor naturale si incurajarea dezvoltarii durabile a formelor alternative de turism?MIS ? ETC Cod 212 cofinantat prin Fondul European pt Dezv. Reg.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 604.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 1912 lei.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Optional: Formularul nr. 4 - Scrisoare bancara de garantie de participare sau cu OP in contul autoritatii contractante RO95TREZ2315006XXX015066 cod fiscal 4859712deschis la Trezoreria CONSTANTA. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin retineri succesive din sume datorate pentrufacturi partiale, conform art.90 alin.3 din H.G.R. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atruibrea contractelor de achiztiei publica din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatoriCerinta 21.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediulNota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d)Cerinta 3Se va completaFormularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii.Cerinta 4Se va completa: Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica in cauza suntnominalizate in cadrul formularului de mai sus.Nota: Documentul de mai sus va fi depusde ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Cerinta nr. 1: Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator.Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca au in domeniul de activitate principal sau/si secundar inregistrate codurile CAEN necesare pentru activitati privind vanzarea de produse electronice, electrice si/sau mobilier si/sau instrumente optice - sau echivalent, conform obiectului contractului de furnizare supus achizitiei.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitatecodurile CAEN necesare furnizarii produselor ce fac obiectul contractului supus achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.Cerinta 1: In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata.Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele de mai sus trebuie sa fievalabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea pentru conformitate a documentului care confirma inregistrarea si domeniul de activitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1; Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie minim de40.000 euro (180.000ron), Cerinta nr. 2;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintrecifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conformbilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor Publice, pe fiecare din anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertei), a livratunul sau mai multe contracte constand in furnizari de produsesimilare., Cerinta nr. 2;Pentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de o Echipa tehnica ai carei membrii au experienta dovedita in instalarea/montarea produselor ce fac obiectul contractului de furnizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP ca fisiere atasate prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer