Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea de echipamente si dotari in cadrul proiectului integrat: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VATRA MOLDOVITEI, JUD. SUCEAVA?


Detaliu pentru invitatia numarul 323250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Numar invitatie: 323250/03.04.2012
Denumire contract: furnizarea de echipamente si dotari in cadrul proiectului integrat: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VATRA MOLDOVITEI, JUD. SUCEAVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VATRA MOLDOVITEICod fiscal: 4326680, Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Telefon: +40 0230336150, Fax: +40 0230336251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595, telefon: +40 0230336150, fax: +40 0230336251, persoana de contact: Primaria Vatra Moldovitei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea de echipamente si dotari in cadrul proiectului integrat: ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VATRA MOLDOVITEI, JUD. SUCEAVA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente si dotari pentru componentele: 1. ?INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAVATRA MOLDOVITEI, JUDETUL SUCEAVA?2. ?ELABOAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE CU SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA VATRA MOLDOVITIEI, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare lot 1:1.000 leiGarantie de participare lot 2:1.200 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ? formularul nr. 18 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire(sau un formular echivalent in care sa fie mentionate toate cerintele specificate in formularul 18 ) conf. art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 , sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neancadrarea in prevederile art. 691, din OUG 34/2006 actualizata, Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Saghin Virgil ? primar, Niga Gabriel ? viceprimar, Derscanu Mirela-sef birou financiar-contabil Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordonantei 134/2010, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Documente solicitate: - prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "CONFORM CU ORIGINALUL"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala, anuala pe ultimii 3 aniincheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie egala sau mai mica dacit : CA lot 1:110.000 leiCA lot 2:125.000 lei- formularul B1 Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea aminim 1 contract de furnizare de produse similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri, care sa faca dovada ca minim unul dintre produsele furnizate prin contractul/contractele respective estesimilar cu produsele ce fac obiectul prezentei proceduri, cu valoare mai mica sau egala cu : lot 1-50.000 lei, lot 2:60.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatprin mijloace electronice (prin sistemul electronic de achizitii publice S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro ), Documentatia va
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer