Achizitie publica - Furnizarea de echipamente si dotari pentru componenta: ?ELABOAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE CU SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA VATRA MOLDOVITIEI, JUDETUL SUCEAVA?
Detaliu pentru invitatia numarul 333186
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333186/06.08.2012
Denumire contract: Furnizarea de echipamente si dotari pentru componenta: ?ELABOAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE CU SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA VATRA MOLDOVITIEI, JUDETUL SUCEAVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VATRA MOLDOVITEICod fiscal: 4326680, Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Telefon: +40 0230336150, Fax: +40 0230336251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595, telefon: +40 0230336150, fax: +40 0230336251, persoana de contact: Chichifoi Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, cod postal: 727595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de echipamente si dotari pentru componenta: ?ELABOAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE CU SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA VATRA MOLDOVITIEI, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente si dotari pentru componenta: ?ELABOAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE CU SCOPUL PROMOVARII ACTIUNILOR TURISTICE DIN COMUNA VATRA MOLDOVITIEI, JUDETUL SUCEAVA?
II.1.6) CPV: 22100000-1 - Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 511 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare :1.290 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ? formularul nr. 18 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire(sau un formular echivalent in care sa fie mentionate toate cerintele specificate in formularul 18 ) , sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neancadrarea in prevederile art. 691, din OUG 34/2006 actualizata, Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Saghin Virgil-primar, Niga Gabriel-viceprimar, Derscanu Mirela-sef birou financiar contabil, Matei Anca-consilier juridic, Chichifoi Lucian-responsabil achizitii, Boca Ana-secretar, consilieri locali: Macovei Sorin, Sandu Gheorghe, Reapschi Marioara, Nesciuc Vasile, Poliec Mugurel, Loba-Prindii Gheorghe, Negura Sava, Timpescu Lucia, Iasinovschi Nicolae, Clitnovici Gelu, Pusca Traian, Vereha Gheorghe. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordonantei 134/2010, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.. Cerinte obligatorii: ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriprezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "CONFORM CU ORIGINALUL"In cazul ofertantului clasatpe primul loc i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate daca nu are depus originalul la dosar, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele invocate.Nu se accepta completarea ulterioara., Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Cifraanuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie minim: 120.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea dovezii furnizarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei , in baza a minim 1 contract.Se va intocmi fisa de experienta similara pentru contractul prezentat ca experienta similara. La formularul cu experienta similara, se vaanexa recomandari/ certificari/documente emise de beneficiarii livrarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatprin mijloace electronice (prin sistemul electronic de achizitii publice S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro ).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 15:12