Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de fasole alba boabe


Detaliu pentru invitatia numarul 338181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Arad
Numar invitatie: 338181/25.10.2012
Denumire contract: Furnizarea de fasole alba boabe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradCod fiscal: 3678181, Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Telefon: 0257212661, Fax: 0257280584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Daniel Lancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Arad, Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Daniel Lancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de fasole alba boabe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Fasole alba boabe in cantitate de: - minim 25.320 kg fasole alba boabe si maxim 27.420 kg fasole alba boabe/acord cadru si- minim 2.110 kg fasole alba boabe si maxim 2.285 kg fasole alba boabe/contract subsecvent de o luna
II.1.6) CPV: 03221211-8 - Boabe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 1.233, 90 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data primirii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86, alin 6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria mun. Arad RO61TREZ0215005XXX006632, cod fiscal RO 3678181, Penitenciarul Arad. 3. Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/2006 si reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1.instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.2.prin depunere la casieria unitatii a sumei in numerar, daca valoarea garantiei este redusa.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formularul 12. Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul 23. Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 ? Formularul 34. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru evitarea conflictului de interese conf. art 69. indice 1 dinO.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petru DOBRA ? DIRECTOR, Daniel LANCEA? DIRECTOR ADJUNCT ECONOMICO-ADMINISTRATIV, Ioan DALCA ? SEF SERVICIU LOGISTICA, Nory-Marioara JURJUT ? CONTABIL SEF, Cristina-Carmen RESTEA ? VIZAT CONTROL FINANCIAR PREVENTIV, Adrian-Dacian TORNEAN ? CONSILIER JURIDIC, Romulus VIZIREANU ? OFITER PR.II (ACHIZITII)? Formularul 45. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante la finele lunii anterioare celei in care se depun ofertele, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Prin exceptie, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante la finele lunii anterioare celei in care se depun ofertele, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Prin exceptie, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale;puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; actionari/ asociati; obiect de activitate (cod CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc., care se va prezenta in original/copie legalizata. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificatul de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere si cifra de afaceri ? Formularul 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se un formular?tabel, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati-Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer