Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea de hartie ,carton si produse de legatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 323790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 323790/09.04.2012
Denumire contract: furnizarea de hartie , carton si produse de legatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Eroilor nr. 30, judetul Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210136, telefon: +04 0253211675, fax: +04 0253211675, persoana de contact: Directia Generala Administrativa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Constantin Brancusi, Directia Generala Administrativa, str. Unirii, nr.36, Targu Jiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea de hartie , carton si produse de legatorie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de hartie , carton si produse pentru legatorie
II.1.6) CPV: 37823800-1 - Hartie si carton stratificate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500lei.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile incepand de la datadeschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidera ofertelor. Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Sau cu OP in contul autoritatii contractante RO95TREZ3365005XXX001913( cod fiscal 4597441) deschis la Trezoreria Targu Jiu, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta. Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de participare , este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita conf art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 12A.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.12B privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelorsi taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, Formularul nr. V. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006, Formularul nr. III. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. VII.Informatii despre persoanele cu functii de decizie: -Prof. univ. dr. Adrian Gorun - rector-Prof. univ. dr. Mihai Cruceru - prorector-Prof. univ. dr. Liviu Marius Cirtina- prorector-Ec. Ion Bazoc - director general administrativ-ing. Dragut Gheorghe- sef serviciu-ec. Danciu Mihaela-ec. Caragea Daniel -Persoane juridice/ fizice romane - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
-Persoane juridice/ fizice straine: - Documentele edificatoarecare sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ? (traduceri in limba romana). Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 1, pct. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr 1-documentele care fac dovada conformitatii : certificatul de calitate si conformitate sau declaratia de conformitate, Cerinta nr 2- certificatul care face dovada standardului de asigurare a calitatii - certificatul ISO 9001/2008 sau echivalentul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer