Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZAREA DE HARTIE PENTRU COPIATOARE SI IMPRIMANTE, CUTII DE ARHIVARE, pentru ANCOM DR IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 338135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 338135/24.10.2012
Denumire contract: FURNIZAREA DE HARTIE PENTRU COPIATOARE SI IMPRIMANTE, CUTII DE ARHIVARE, pentru ANCOM DR IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 700376, telefon: +40 732005703, fax: +40 232219338, persoana de contact: Elena OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Stradela Moara de Vant nr. 37A, Cod postal: 700376, Cod NUTS RO213, Sala de sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREA DE HARTIE PENTRU COPIATOARE SI IMPRIMANTE, CUTII DE ARHIVARE, pentru ANCOM DR IASI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: hartie pentru copiatoare si imprimante A4 200 topuri; cutie arhivare 298 buc.; container arhivare 45 buc., in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.este de 184, 00 Lei. ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conf.prev.art.86 alin.(1)dinH.G.nr.925/2006 prin: a)vir.bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrez.Op. aMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CUI 4751237 sau b)instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrum. de gar. (scris. de gar.) trebuie constituit irevocabil in favoarea AC (ANCOM) de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf.cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrum. de gar. (scris. de gar.) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat. Nota: Instr. de gar. prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 3 (trei) situatii prevazute in cuprinsul form. din Anexa nr. 6 la lit. a) ? c), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct. viii de mai jos. iv. Perioada de val. a gar. de part.este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei. v. Retinerea gar. de part. se va face in conf. cu prev. legale in domeniul achizitiilor publice.vi. Dovada constit. Gar. de part. trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vii. In cazul in care dovada const. gar. de part. nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constit. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf.prevederilor art. 33 alin.(3) lit. b) coroborate cu prev.art. 36 alin.(1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.viii. Gar.de part. se restituie in conf. cu prev.art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin Dan NEAGU, Director DR Iasi; Ovidiu BEJENARU, Sef Serviciu Control Zonal, DR Iasi; Carolina Daniela SOROCEANU, Sef Serviciu Economic Administrativ, DR Iasi; Marina MIHAILA, Sef Birou Financiar Contabilitate si Venituri, DR Iasi; Mugurel Marian PASERE, Sef Birou Administrativ, DR Iasi; Sorin Dumitru CLIMESCU Referent, Birou Administrativ, DR Iasi; Bogdan Cristian PAL, Consilier juridic DR Iasi; Elena OANCEA, Referent, Oficiul Achizitii Regionale, DR Iasi.Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu 30 (treizeci) de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcarea fisierului electronic, sau gratuit de la sediul AC din Iasi, Stradela Moara de Vant nr 37A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer