Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de i. Scena demontabila mobila ii. Service in perioada de garantie


Detaliu pentru invitatia numarul 328324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILARMONICA MOLDOVA IASI
Numar invitatie: 328324/30.05.2012
Denumire contract: Furnizarea de i. Scena demontabila mobila ii. Service in perioada de garantie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILARMONICA MOLDOVA IASICod fiscal: 4540119, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 29, Iasi, Telefon: 0232212509, Fax: 0232214160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in SEAP pe adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de i. Scena demontabila mobila ii. Service in perioada de garantie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor produse: i. Scena demontabila mobila Cod principal CPV 34950000-1 ? Structuri portante ii. Service in perioada de garantieCod secundar CPV 45259000-7 Reparare si intretinere a echipamentelor.
II.1.6) CPV: 34950000-1 - Structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3600 RON sau echivalentul a 822, 9 Euro ce va fi varsata in contul nr. RO29TREZ40624670251XXXXX, deschis la Trezoreria Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Valabilitatea garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: a) ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta;b) scrisoare de garantie bancara conform Formularului 6 in favoarea Filaromonicii, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate cu corespondent in Romania sau de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate, daca ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ori daca ofertantul castigator refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii conf art. 278.1 din O.U.G.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii valabilitatii a ofertei.
Garantie de buna executie
Castigatorul va constitui o garantie de buna executie aferenta contractului de furnizare in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de furnizare, in valoare de 10% din pretul contractului, fara T.V.A, astfel: a.sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie (conf. Form. 7) in favoarea Filarmonicii, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate cu coresp.in Romania;b.un instrument de garantie bancara depus de o societate de asigurari, in original (personal sau prin posta cu scrisoare rec. cu conf. de primire) la sediul autoritatii contractante;c. prin retineri succesive din valoarea facturilor ce urmeaza a fi platite pana la constituirea sumei recurente prevazute mai sus, in contul achizitorului nr.RO29TREZ40624670251XXXXX deschis la Trezoreria mun. Iasi conf. prevederilor H.G.2045/2011.Garantia de buna executie a contractului se va restitui in cel mult 14 zile de la data semnarii PV de instalare si efect. a primului training.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente care dovedesc eligibilitatea: - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (completata potrivit Formularului 1)- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (completata potrivit Formularului 3).-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completata conform Formularului 2)Persoane cu functie de decizie Dir. gen. Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean, Dir. adj. ec. Dana Apostu, Dir adj. tehnic Corneliu Sipoteanu-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat: - ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare la procedura elaborat conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 (completat potrivit Formularului 4). Documente care dovedesc inregistrarea: - Pentru persoane juridice romane se solicitacertificatul constatator valabil la data depunerii ofertei, emise de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane fizice romane se solicita orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, Informatii generale privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) Certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer