Achizitie publica - Furnizarea de imprimante laser monocrom, format A4 la sediul achizitorului din Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 336383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336383/01.10.2012
Denumire contract: Furnizarea de imprimante laser monocrom, format A4 la sediul achizitorului din Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0502 BUCURESTICod fiscal: 4204283, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 0212087712, Fax: 0212087713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 0212087712, fax: +40 0212087713, persoana de contact: MIHAELA DRAGOMIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, str. Roma, nr.32-34, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de imprimante laser monocrom, format A4 la sediul achizitorului din Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: imprimante laser monocrom, format A4
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: maxim 2% din valoarea estimata, fara TVA. Garantia de particiapare este de 2096.00 lei, cu termen de valabilitate de 65 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original (formularul 10).In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament contul utilizat va fi: RO16TREZ7015005XXX011939 deschis la Trezoreria sector 1.Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie depusa in original.Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.Conditii ce trebuie indeplinite de garantia de participare: -sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta, -sa contina denumirea autoritatii contractante , in clar, in favoarea careia s-a constituit, -valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie.-sa contina parafa lizibila a bancii/societatii/si sau semnatura autorizata, -sa fie irevocabila-sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in formularul 10.In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conf. cu prevederiel art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: maxim 10%(5%in cazul in care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, care dovedesc categoria de IMM) din valoarea, fara TVA, a contractului de furnizare. si se depune in maximum 15 zile de la semanrea contractului, cu o valabilitate care va depasi 14 zile de la data procesului verbal de receptie.Mod de constituire: in conformitate cu art.90 alin.1 di HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie de eligibilitate, formular 4, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, formular 5, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, din cuprisul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in preved. art.181, lit.a), c) si d)din OUG 34/2006 conf. prevederilor Legii 279/2011. Ofertantul care se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu va fi admis.-declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 6, in original, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 sin ordonanta, formular 7, in original.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire: Morgos Marioara, Popa Liliana, Dragomir Mihaela, -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original nr.8-cazier fiscal, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise, emis in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate bunurile ofertate.Acest lucru va fi subliniat.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie legalizata.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii, in functie de calitatea in care acestia participa.Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/Asociatilor ofertantului/subcontractantului certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii , insotita de acordurile de suncontractare. Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:23