Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de lenjerii de pat,perne si saltele


Detaliu pentru invitatia numarul 353261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 353261/30.08.2013
Denumire contract: Furnizarea de lenjerii de pat, perne si saltele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de lenjerii de pat, perne si saltele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de lenjerii de pat, perne si saltele.
II.1.6) CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 733.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, respectiv 3.934, 66RON.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%, depunand in acest sens declaratia de incadrare in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2.Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca. 3.Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Biroul de Achizitii, Servicii si Produse, pana la data limita de depunere a ofertelor. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Se va mentiona faptul ca data de referinta la care se va face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii invitatiei/anuntului de participare in SEAP, aplicandu-se cursul de schimb comunicat de BNR.Conform cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond sau operatorul economic retrage contestatia, autoritatea contractanta v-a retine contestattorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului suma de :1967, 33 RON.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata . Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau alta modalitate din cele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G nr.1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se accepta si constitirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin.3 al art. 90 din H.G nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor, care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, in conditiile art.92, alin.1 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sectiunea Formulare;1.Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;3.Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicitaprezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare;Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Prof.dr. Dan Lazar, Prorector Prof.dr.Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv.Ec.Ioan Neag, Administrator financiar Ec.Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Traian Boc, Sef Birou Achizitii Produse si Servicii Andrea Diana, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Adi Monica, Responsabil achizitie Adm.patrimoniu Marcel Maris, Expert tehnic Adm.patrimoniu ing.Mircea Crisan. I.Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a)pentru persoane juridice/fizice romane: 1)pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor2)pentru persoane fiziceAutorizatia de functionare va fi valabila, la data limita de depunere a ofertelor, in conditiile art.172 din O.U.G34/2006.b)pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se vaprezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri peultimii trei ani. Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de minim, 390.000 RON.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- prezentarea listei privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerintaminima: Se solicita prezentarea de documente, lasandu-se la latitudineaofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprindinformatiile prevazute de art. 188 alin. (1)din OUG nr. 34/2006, caresa confirme ca a livrat prin intermediul maxim a 3 contracte produse similare in valoare cumulata de cel putin 190.000 RON. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta.Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) -Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Prezentarea de mostre.Se va prezenta, in vederea stabilirii capacitatii tehnice a ofertantului de a livra produsele solicitate la standardele autoritatii contractante si in varietatea de configuratii descrise necesare pentru a acoperi consumul substantial al institutiei de bunuri din aceasta categorie, la nivelul prevazut in caietul de sarcini, cate o mostra pentru fiecare dintre produsele indicate in caietul de sarcini , respectiv : -Pozitiile :1, 2, 3, 4 si 5.Mostrele vor fi transmise pana la data limita de depunere a ofertelor evidentiata in invitatia de participare din SEAP, la sediul autoritatii contractante, Universitatea Babes-Bolyai, Directia General Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, jud. Cluj, Serviciul Achizitii cod postal 400079, tel.0264-405342.Exemplarele vor fi depuse ca mostra in cutii sigilate insotite de un proces verbal de predare-primire si de un centralizator cuprinzand denumirile produselor, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat. In vederea identificarii produselor depuse ca mostre se impune etichetarea acestora, precizandu-se denumirea firmei , denumirea produsului in limba romana, precum si numarul pozitiei din caietul de sarcini. Dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator, mostrele testate vor ramane in cadrul autoritatii contractante servind la solicitarea sustinerii capacitatii tehnice angajate initial pentru intreaga perioada a contractului de furnizare. Mostrele aferente ofertelor declarate necastigatoare, cu care nu se va incheia contractul de furnizare, se vor returna ofertantilor, sub rezerva ca procesul de testare a acestora poate conduce la deteriorarea lor.Produsele trebuie sa aiba termen de valabilitate de minim 12 luni pentru pozitiile 1, 2, 3 si 4 si de 24 luni pentru pozitia 5 din caietul de sarcini, de la data livrarii.Neprezentarea mostrelor conformspecificatiilor anterioare atrage aplicarea art. 36, alin.1, lit.b) din H.G. nr. 925/2006.Mostrele vor fi transmise panala data si ora limita de depunere a ofertelor , din SEAP si evidentiata in invitatie de participare, la sediul autoritatii contractante. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer