Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de mobilier


Detaliu pentru invitatia numarul 320807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OFICIUL ROMANPENTRU IMIGRARI
Numar invitatie: 320807/27.02.2012
Denumire contract: Furnizarea de mobilier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL ROMANPENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3158178, Fax: 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 060121, telefon: +40 213132331, fax: +40 213132331, persoana de contact: Gheorghe Mirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 060121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de mobilier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare (confectionarea, livrarea si montarea)de mobilier conform loturilor de mai jos: Lotul nr. 1 CanapeaLotul nr. 2 CuierLotul nr. 3 Scaun ergonomicLotul nr. 4 Scaun ergonomic directorialLotul nr. 5 Scaun schelet metalicLotul nr. 6 Scaun schelet metalic tapitatLotul nr. 7 FotoliuLotul nr. 8 BancaLotul nr. 9 Masa consiliu 6 persoaneLotul nr. 10 Masa consultatieLotul nr. 11 Masa de bucatarie - blat inoxLotul nr. 12 Masa de lucru atelierLotul nr. 13 Masa schelet metalicLotul nr. 14 Masuta protocolLotul nr. 15 Dulap lemn documenteLotul nr. 16 Dulap lemn haineLotul nr. 17 Dulap vestiar cu 4 usiLotul nr. 18 Dulapuri vestiar 3 comp.Lotul nr. 19 Dulap medicamenteLotul nr. 20 BibliotecaLotul nr. 21 Birou 2 corpuriLotul nr. 22 Birou 1 corpLotul nr. 23 Fiset metalicLotul nr. 24 Pat cu sistem suprapunere
II.1.6) CPV: 39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 297.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru toate loturile este de 1884, 00 lei. In cazul ofertarii pentru unul sau mai multe loturi, cuantumul garantiilor de participare sunt cele prevazute in Anexa B. Pentru verificarea corespondentei intre loturile ofertate si garantia de participare depusa se va mentiona indocumentele prezentate pentru ce loturi s-a depus garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zileModul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, Cod Fiscal 22084517.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul nr.2. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data indepliniriide catre contactant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu ofertaindependenta, Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, - Mirescu Gheorghe ? presedinte, Balea Simona ? membru, Moise Ana Maria ? membru, Tudor Caracas Oana ? membru, Vanatoru Ion ? membru. Informatii privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondentemis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economica si financiara, cifra medie este de 2427, 42 lei fara tva in cazul in care se oferteaza pt lotul - 1, 1664, 52 lei fara tva pt. lotul - 2, 3641, 13 lei fara tva pt. lotul - 3, 1571, 15 lei fara tva pt. lotul - 4, 5825, 81 lei fara tva pt. lotul - 5, 4161, 29 lei fara tva pt. lotul - 6, 1130, 48 lei fara tva pt. lotul - 7, 1165, 16 lei fara tva pt. lotul - 8, 2753, 38 lei fara tva pt. lotul - 9, 364, 11 lei fara tva pt.lotul - 10, 4161, 29 lei fara tva pt. lotul - 11, 280, 89 lei fara tvapt. lotul - 12, 3661, 94 lei fara tva pt. lotul - 13, 242, 74 lei fara tva pt. lotul - 14, 5229, 35 lei fara tva pt. lotul - 15, 201, 13lei fara tva pt. lotul - 16, 364, 11 lei fara tva pt. lotul - 17, 14200, 40 lei fara tva lotul - 18, 162, 98 lei fara tva pt. lotul - 19, 1941, 94 lei fara tva pt. lotul - 20 485, 48lei fara tva lotul - 21, 5430, 48 lei fara tva pt. lotul - 22, 3034, 27 lei fara tva pt. lotul - 23, 32250, 00 lei fara tva pt. lotul - 24
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Pentru lotul 1 de 2427, 42 lei, de 1664, 52 lei pt. lotul-2, de 3641, 13 lei-lotul-3, de 1571, 15 lei- lotul-4, de 5825, 81 lei-lotul-5, de 4161, 29 lei-lotul-6, de 1130, 48 lei-lotul-7, de 1165, 16 lei- lotul-8, de 2753, 38 lei-lotul-9, de 364, 11 lei- lotul-10, de 4161, 29 lei-lotul-11, de 280, 89 lei- lotul-12, de 3661, 94 lei-lotul-13, de 242, 74 lei- lotul-14, de 5229, 35 lei-lotul-15, de 201, 13lei- lotul-16, de 364, 11 lei-lotul-17, de 14200, 40 lei- lotul-18, de 162, 98 lei-lotul-19, de 1941, 94 lei- lotul-20, de 485, 48lei-lotul-21, de 5430, 48 lei- lotul-22, de 3034, 27 lei-lotul-23, de 32250, 00 lei- lotul-24, Ofertantul (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie safaca dovada furnizarilor efectuate de produse similare, in valoare de cel putin 2427, 42 lei pt lotul-1, de 1664, 52 lei pt lotul-2, de 3641, 13 lei pt lotul-3, de 1571, 15 lei- lotul-4, de 5825, 81 lei-lotul-5, de 4161, 29 lei-lotul-6, de 1130, 48 lei-lotul-7, de 1165, 16 lei- lotul-8, de 2753, 38 lei-lotul-9, de 364, 11 lei- lotul-10, de 4161, 29 lei-lotul-11, de 280, 89 lei- lotul-12, de 3661, 94 lei-lotul-13, de 242, 74 lei- lotul-14, de 5229, 35 lei-lotul-15, de 201, 13lei- lotul-16, de 364, 11 lei-lotul-17, de 14200, 40 lei- lotul-18, de 162, 98 lei-lotul-19, de 1941, 94 lei- lotul-20, de 485, 48lei-lotul-21, de 5430, 48 lei- lotul-22, de 3034, 27 lei-lotul-23, de 32250, 00 lei- lotul-24, Informatii privindasociatiiIn cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, Standarde de asigurare a calitatiiSe vor prezenta - Certificate de atestare ISO-9001 privindmanagementul calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor sau echivalente.Autoritatea contractanta poate accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer