Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea de motorina pentru incalzit - in regim de scutire de la plata accizelor


Detaliu pentru invitatia numarul 354376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA
Numar invitatie: 354376/03.10.2013
Denumire contract: furnizarea de motorina pentru incalzit- in regim de scutire de la plata accizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: D.G.A.S.P.C. Ialomita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC IALOMITA, STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea de motorina pentru incalzit- in regim de scutire de la plata accizelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de motorina pentru incalzit- in regim de scutire de la plata accizelor, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2500 lei. Ofertantii au posibilitatea depunerii garantiei de participare si in valuta. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.9 ? ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ? in original (Formularul nr.11 ? Scrisoare de garantie din ?Model de Formulare?)Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.Contul D.G.A.S.P.C. Ialomita , in care se pot constitui garantiile de participare esteRO34TREZ3915006XXX000133 deschis la Trezoreria Slobozia (CF 9670462).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 2166, 58 lei, conform art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 4, declaratie insotita de: - Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor catre bugetul consolidat general (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
- Certificatul de taxe si impozite locale din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor catre bugetele locale (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 - Formularul nr.6?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 7.Persoanele cu functii de decizie din cadrul D.G.A.S.P.C. Ialomita sunt: Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. Evaluare, Stan Ion - consilier juridic Serviciul Juridic, Vasile Cristina Daniela ? Sef Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Radu Lenuta ? referent specialitate Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Brinzaru Madalina ? inspector specialitate Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Cimpeanu Elena ? administrator Centrul de Recuperare Neuro-motorie pentru Copilului cu Handicap Slobozia. Se solicita certificat constatator in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Acest certificat este necesar pentru a verifica coresponden?a obiectului contractului cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care documentele vor fi transmise in copie cu mentiunea conform cu originalul, in etapa evaluarii ofertelor se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Prezentarea autorizatiei deAntrepozit Fiscal emisa de Ministerul Finantelor Publice (sau echivalent) in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor, prin care ofertantul sa dovedeasca ca detine autorizatie emisa de autoritatea fiscala competenta ca in cadrul activitatii sale, acesta poate sa produca, sa transforme, sa detina, sa primeasca sau sa expedieze produse accizabile (motorina) in regim suspensiv de plata accizelor, in conditiile prevazute de lege si normele metodologice in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin 300000 lei. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Conversia valorilor cifrelor medii de afaceri prezentate in alte monede decat leul, se face la cursul leu/valutacomunicat de BNR, din ultima zi lucratoare a fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unui document (in copie conform cu originalul) care sa demonstreze ca ofertantul a mai furnizat in ultimii 2 ani produse similare cu cel care face obiectul contractului si care sa cuprinda informatii privind beneficiarul si produsele livrate. Acesta poate fi: contract de furnizare, proces verbal de receptie, factura sau orice alt document care atesta livrarea de produse similare cu cel care face obiectul procedurii de achizitie. Prezentarea dovezilor ca participantii la procedura au implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001:2008 sau echivalent prin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer