Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de obiecte de inventar, materiale informatice, service reparatii echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 322867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIU
Numar invitatie: 322867/27.03.2012
Denumire contract: Furnizarea de obiecte de inventar, materiale informatice, service reparatii echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIUCod fiscal: 4241117, Adresa: str. Revolutiei nr. 3-5, Sibiu, Telefon: 0269432990/1220, 0745944478, Fax: 0269215554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de obiecte de inventar, materiale informatice, service reparatii echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de obiecte de inventar (cabluri optice, acumulatori, imprimanta, etc), materiale informatice(cabluUTP, drum unit, prize, mufe, etc.), piese de schimb pentru echipamente informatice(carcase, surse alimentare, placa procesor, sigurante, mufe, etc.) si service reparatii echipamente IT(servere, laptop, etc.)Denumire lot/Valoare estimativaminima (fara TVA) LEI/Valoare estimativamaxima (fara TVA) LEI-Lot nr. 1 - Obiecte de inventar/4032lei/4907lei-Lot nr. 2 - Materiale informatice/19112lei/35708lei-Lot nr.3- Piese de schimb echipamente informatice/10484lei/27616lei-Lot nr. 4 - Service reparatii echipamente IT/500lei/5000lei.
II.1.6) CPV: 31430000-9 - Acumulatori electrici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 231 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot nr.1 ?97, 00 lei , Lot nr.2 ? 710, 00 lei , Lot nr.3 ? 549, 00 lei , Lot nr.4 ? 99 lei .In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.5 din sectiunea formulare) sau ordin de plata in contul autoritatii contractante RO58TREZ5765005XXX000212 , cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE a contractului de lucrari: maxim 10% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formular nr. 6 din sectiunea formulare), sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 10% din valoarea facturii. Contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreria Sibiu. Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie >0, 5% din pretul contractului. AC alimenteaza contul prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilita drept GBE. Durata GBE este valabila pe toata durata contractului.Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului. In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de buna executie este de 50% din cuantumul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare. Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se accepta si ofertanti care au datorii dar acestea sunt esalonate conform legii.Conditii privind participarea la procedura-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea formulare.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 8 din sectiunea formulare .DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.691din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.9 din sectiunea formulare . Persoanele implicate in procesul de evaluare si decizie sunt: Ghita BARSAN, Sorin GRUIA, Constantin MURARU, Cristian PETRESCU, Gheorghe OLAN. Fisa de informatii generale conform Formularului nr.3 din sectiunea formulare. Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din RomaniaPrezentarea in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea/prestarea de produse/servicii similare cu obiectul procedurii (principal sau secundar) , cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorIn cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator. Ofertantii(persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer