Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de piese de mobilier in vederea dotarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc situat in municipiul Sacele, B-dul G. Moroianu nr. 17, Municipiul Sacele, jud. Brasov.


Detaliu pentru invitatia numarul 340285
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sacele
Numar invitatie: 340285/29.11.2012
Denumire contract: Furnizarea de piese de mobilier in vederea dotarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc situat in municipiul Sacele, B-dul G. Moroianu nr. 17, Municipiul Sacele, jud. Brasov.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SaceleCod fiscal: 4317649, Adresa: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Telefon: +40 268276164, Fax: +40 268273091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268276164, fax: +40 268273091, persoana de contact: Bunghea Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mun Sacele, P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Jud Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de piese de mobilier in vederea dotarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc situat in municipiul Sacele, B-dul G. Moroianu nr. 17, Municipiul Sacele, jud. Brasov.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in furnizarea de piese de mobilier in vederea dotarii cladirii in care urmeaza sa functioneze Centrul de Zi pentru copii aflati in situatii de risc situat in municipiul Sacele, B-dul G. Moroianu nr. 17, Municipiul Sacele, jud. Brasov.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 787 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2415, 74 lei(redusa cu 50% pe baza decl. privind calit. de I.M.M. ? Formularul B, conform prev. Legii nr.346/2004).Forma de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, (pentru scrisoarea de garantie ofertantii pot utiliza Formularul A) sau virament bancar in contul RO48TREZ1365006XXX000365 deschis la Trezoreria Mun Sacele, pt suma de 2.415, 74 lei.In acest caz, ofertantul va face dovada garantiei de participare prin prezentarea unei copii a OP vizat de catre banca si a extras de cont care sa ateste faptul ca suma reprezentand gar. de particip. a fost virata in contul Mun. Sacele. Echiv. pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile. In masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. suma de 1207, 87 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. in forma si in cuantumul solicitat prin fisa de date a achizitiei vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a ofertei.(d) in cazul prevazut la art. 278 ind 1alin. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face conform prev art.88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurariReturnarea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.92 alin. (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular C-Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completare formular D-Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite si Taxe care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului Eprivind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular F) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Cerinta nr. 5Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului G ? Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseAtentie!Ofertantul / Candidatul / Ofertantulasociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar Nistor Radu Florea, Viceprimar Geczi Gellert, Dir. Cioca Ovidiu, Dir. Gaitan Gheorghe, Sef Serv Risnoveanu Daniela, Consilieri locali: Balaescu Marius, Coliban Nicolae, Colt Radu Paul, Fratila Elena, Gheorghita Mutu Petre, Kovacs Lehel Istvan, Mago Janos, Motoc Bogdan, Nistor Horia, Obeala Radu, Onaca Ion Daniel, Panait Bian, Peto Sandor, Popa Marius, Rugacs Carol, Ursu Neculai, Voicescu Nicoleta, Zangor Lucian Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelorAtentie!Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri globala anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie de minim 120.000 lei (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare).Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale ? Formularul HIn cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, fiecare dintre asociati va completa Formularul H ? Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraInformatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, deminim 120.000 lei.Ofertantii vor completa Formularul I ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 1(continuare)Ofertantul (asociatii) va proba experienta similara prin prezentarea, alaturi de formularul I cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie a carui valoare sa fie de minim 120.000 lei.Contractele, documentele si procesele verbale de receptie vor fi depuse in copie (care va contine mentiunea "conformitate cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta). Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii.- implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantii vor depune in copie certifícate privind implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer