Achizitie publica - Furnizarea de porumb boabe si srot de soia
Detaliu pentru invitatia numarul 320331
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320331/17.02.2012
Denumire contract: Furnizarea de porumb boabe si srot de soia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradCod fiscal: 3678181, Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Telefon: 0257212661, Fax: 0257280584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Lancea Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Arad, Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Lancea Daniel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de porumb boabe si srot de soia
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de porumb boabe si srot de soia, dupa cum urmeaza: 44.030 kg porumb boabe11.025 kg srot de soia
II.1.6) CPV: 03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 536.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 788, 05 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1-495, 34 lei si Lot 2-292, 71Per.de valab.60 zile de la data depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ0215005XXX006632, RO 3678181 ( cod fiscal garantii) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- scrisoare de garantie bancara in original emisa de o banca sau firma de asigurari din Romania care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau de faliment sau de o societate de asigurari .- garantia trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1. ordin de plata cu virarea sumei in contul : RO61TREZ02150055XXX006632, RO 3678181 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Arad2. scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau societate de asigurari rezidenta in Romania in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Formular nr.12.Declaratia privind eligibilitatea-Formular nr.23.Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr.34.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, si la articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr.45.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale;puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; actionari/ asociati; obiect de activitate (cod CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc., care se va prezenta in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 08:30