Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZAREA DE PRODUSE - MOTORINA EURO 5


Detaliu pentru invitatia numarul 341700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Numar invitatie: 341700/12.01.2013
Denumire contract: FURNIZAREA DE PRODUSE - MOTORINA EURO 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRADCod fiscal: 4634256, Adresa: BRAD, STR. MAGURA, NR.25, Brad, Telefon: 0254611050, Fax: 0254611051
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREA DE PRODUSE - MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Motorina fara acciza - 80 tone - produsul se va achizitiona in regim de scutire directa de la plata accizelor, in scopul prevazut de Codul fiscal art 260^60 alin(1) lit. K- Motorina cu accize - 20 toneMotorina euro 5 SR EN 590Cifra cetanica min 51Densitate la 15 gr. Celsius min 820 max 845Continut de sulf max 10mg/ kgPunct de inflamabilitate > 55 gr. CelsiusOfertantul trebuie sa fie antrepozit fiscal
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a achizitiei :3670 lei, (respectiv Lot 1:2700 lei, Lot 2:970 lei). Conform art.278(1) din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.2. Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar(op) in contul RO81TREZ3695006XXX001330 deschis la Trezoreria Brad; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.3.Conform prevederilor art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Numarul fix de zile se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va prezenta in SEAP cat si la sediul Sanatoriului de Pneumoftiziologie Brad in original.4.Data la care se face echivalenta leu-euro - cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV - Formulare.2) Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV - Formulare.Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri sunt: Dr. Circo Ionel - manager, Dr. Carjea Marcel Iosif - director medical, Ec. Jurj Ovidiu Nicolae - director financiar contabil, Ec. Jurca Floarea Mioara - responsabil birou achizitii, Almasan Adrian Ioan - economist birou achizitii, Presedintele consiliului de administratie: Mirica Ioana Camelia;Membrii consiliului de administratie: Cotroaza Dobromir Marius, Golea Cornelia, Ilie Eleonora, Pancotan Mariana, 3) Declaratii privind eligibilitatea- Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.5)Declaratia de participant la procedura- Cerinta minima : completare Formular 12C6)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are sediul si punct/puncte de lucru implicate in desfasurarea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane. 1) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Certificatul se prezinta semnat si stampilat pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care se prezinta copie dupa certificatul Constatator, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de execitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil/ extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor la: 31.12.2010, 31.12.2011, Se solicita ca , media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anisa fie de minim 544.000 lei fara TVA. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 :2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer