Achizitie publica - Furnizarea de produse
Detaliu pentru invitatia numarul 295329
MUNICIPIUL CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4785631
Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta
Telefon: 0241488157
Fax: 0241488195
Denumire invitatie: Executie lucrari aferente ob. Parcare Verde-Construirea unei parcari supraetaj zona Spital Judetean
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45213312-3 - Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia executiei de lucrari aferente obiectivului de investitii"Parcare Verde - Construirea unei parcari supraetajate, Zona Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta, jud. Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.05.2011 13:13
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Mun Constanta, Bd. Tomis nr.51, camera 18 - Serviciul Management Documente
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Municipiului Constanta, bd. Tomis nr.51, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 12, 234, 509 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl calitate particip la procedura;Certif particip cu oferta independenta;Decl neincadrare art180; Decl neincadrare art181;Certif fiscale de la bugetul de stat si bugetul local;certif constatator emis de ORC; Cifra de afaceri medie anuala;Cerinta minima: cifra afaceri de cel putin 24.000.000 lei;Bilanturi contabile pe ult 3 ani; Listalucrari execin ultimii 5 ani;Cerinta minima: cel mult 2 contracte pentru care suma valorilor sa fie de cel putin 12.000.000 lei fara TVA, insotite de pv receptie la terminarealucrarilor si recomandari /inf. priv. indepl oblig contractuale; Declaratie ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ult 3 ani;Responsabil RTE, CQ, Personal autorizat ISCIR, Pers respons cu verif tehnica a ascensoarelor RVTA, Atestat ANRE tip B, Autorizatie ISCIR pt montare si service ascensoare, Decl ref la utilajele, instalatiile, echipam tehnice;Informatii privind subcontractantii;SREN ISO 9001/2008;SREN ISO 14001/2004.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.ro;Garantia de participare: 240000 lei