Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse agroalimentare pentru hrana cainilor.


Detaliu pentru invitatia numarul 346813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784
Numar invitatie: 346813/16.05.2013
Denumire contract: Furnizarea de produse agroalimentare pentru hrana cainilor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784Cod fiscal: 2574140, Adresa: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Ramnicu Valcea, Telefon: +040 250739601, Fax: +40 250735673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse agroalimentare pentru hrana cainilor.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse agroalimentare pentru hrana caini, conform tabelului: Nr.Crt. Denumire produse Cantitati (kg/L/buc)MinimeMaxime (contractate)1 Carne de porc 960 kg 1440 kg2 Carne de vita 960 kg1440 kg3 Carne de pasare 1568 kg 2688 kg4 Subproduse din carne4104 kg 6384 kg5 Paine alba 6160 kg 9520 kg6 Hrana umeda pt caini2880 kg 4640 kg7 Hrana uscata ptcaini4400 kg 6800 kg8 Oua de gaina 504 buc 630 kg9 Ulei alimentar de floarea soarelui 334 litri 517 litri10 Sare comestibila 176 kg 272 kg11 Lapte praf 205 kg 256 kg12 Malai 3520 kg 5440 kgCu posibilitatea achizitionarii de noi produse similare. AC isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile minime ale produselor pana la cantitatile maxime conditionatde resursele financiare alocate prin buget cu aceasta destinatie, sau se modifica efectivele de animale ca urmare a restructurarii, transformarii, reorganizarii, distribuirii, desfiintarii unitatii sau ca urmare a unor situatii care nu au putut fi prevazute la data publicarii documentatiei, iar produsele pentru care s-a incheiat contractul nu mai sunt necesare.Optiuni: Posib prelung contr cu max4 luni (01.01-30.04.2014), act adit, acord parti, cf.art.6pct(3)HG925/2006.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 594 - 183, 342 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare care se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si cu ordin de plata in contul autoritatii contractante RO21TREZ6715005XXX000129, deschis la TREZORERIA Rm. Valcea, C.I.F. 2574140. Ordinul de plata se va depune scanat in SEAP. Cuantumul garantiei de participare este cel prevazut in Anexa B- Informatii privind loturile. Garantia de participare va fi insotita de un centralizator cu loturile pentru care s-a depus garantia.Dovada constituirii garantiei de participare (prin prezentarea acesteia in original)se face pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se face evaluarea leu / alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Echivalenta leu / valuta se va determina aplicand cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovadain acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, conform prevederilor art. 16(2) din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
- Se solicita garantie de buna executiecare este de 10 % din pretul contractului fara TVA si se constituie conform prevederilor art.90 (1), (2) din HG925/2006 . Se prezinta in original . Constituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului;Operatorii economici care se gasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii 346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% din cuantumul precizat, daca vor prezenta acte doveditoare ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: 1Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1.;2Declaratie privind indeplinireaobligatiilor de la art. 181 din ordonanta 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 2; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform Formular nr.3.; 4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele se depun in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006, conform Formular 4.Lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul U.M. 01784 Rm. Valcea in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea prcedurii de atribuire ( respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Marin Dan, Tugulan Doru Ionel, Nedelcu Robertino, Trifan Ion, Balaceanu Ion, Dicu Ion, Rosoga Constantin, Ruiu Marius, Orac Teodor, Cirstea Valerin, Bazavan Gheorghe, Sporis Daniela, Oneata Claudia Alina, Stoican Claudiu. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura- conform Formular 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori. Informatiile trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate pincipal sau secundar producerea si/sau comercializarea de alimente.In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, in termen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata sau declaratii sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil., Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani completata in conformitate cu Formularul nr.6.Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de2 ori decat valoarea minim estimata a contractelor pe anul 2013, lei fara TVA , respectiv: Carne de porc? 24960 lei, Carne de vita - 27840 lei, Carne de pasare ? 31360 lei, Subproduse de carne ? 17648lei, Paine alba -34496lei, Hrana umeda pentru caini? 32256 lei, Hrana uscata pentru caini? 35200 lei, Oua de gaina ?554 lei, Ulei alimentar de floarea soarelui ? 4314 leiSare comestibila ? 348 lei, Lapte praf ? 6148 lei, Malai? 20064 lei (exceptie: persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii).Nota. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani solicitata nu impune ca aceasta sa fie raportata la produsul pentru care agentul economic participa la procedura, ci se refera la intreaga cifra de afaceria agentului economic pe parcursul desfasurarii activitatii sale.Cerinta minima privind cifra medie de afaceri a fost stabilita prin raportare la fiecare produs in parte.In cazul in care ofertantul participa la atribuireaunuia sau a mai multor produse, indeplinirea cerintei minime se verifica pentru fiecare produs in parte .Ofertele se elaboreaza si se evalueaza pentru fiecare lot in parte. I.M.M.-urile pot prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in proportie de 50% din valoarea impusa ca cerinta minima.Autoritatea contractanta va lua in consideraresi data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Existenta utilajelor de transport autorizate sanitar veterinar pe anul 2013 de care dispune operatorul economic pentru transportul alimentelor si indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Se va prezenta: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (conform Formularului 9 din Sectiune Formulare);Autorizatie sanitar ? veterinarapentru mijloacele de transport care vor fi folosite la transportul alimentelor, valabila la data limita de depunere a ofertelor., Personal responsabil de indeplinirea contractului de furnizare. Se va prezenta: Lista cu nominalizarea personalului desemnat pentru a indeplini contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, pentru fiecare persoana nominalizata (conform Formularului 8 din Sectiune Formulare);, Experienta similara: se va prezenta Declaratie privind lista contractelor de produse similare in ultimii 3 ani conform Formularului 7 din Sectiune Formulare. In lista contractelor de produse similare in ultimii 3 ani se vor detalia urmatoarele: Date despre contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor)Minim 1 contract de furnizare similar din ultimii 3 ani.R aportare numarului de ani la nivelul carora se face dovada experientei similare: se va raporta de la data depunerii ofertelor. Certificate ISO sau echivalent cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 22000 :2005- Sistem de management al sigurantei alimentelor, si a Declaratieipe propria raspundere privind respectarea standardelorde protectie a mediului (conform Formularului 10 din Sectiune Formulare).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer