Achizitie publica - Furnizarea de produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 326073
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326073/09.05.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SATU MARECod fiscal: 3896550, Adresa: Str.MILENIULUI, Nr. 26, Satu Mare, Telefon: 0261715488, Fax: 0261712126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nr crt Cod C.P.V. Denumire lot/produs U/M minim maxim1. 03142500-3 Oua consumbuc. 36000 518502. 15421000-5 Uleilit. 2515 36253. 15831000-2 ZaharKg. 3055 43984. 15870000-7 SareKg. 3660 52755. 15863000-5 CeaiKg. 168 2206. 15612210-6 MalaiKg. 455 11467. 15431100-9 MargarinaKg. 2515 36208. 15332230-5 Marmelada amestecKg. 4755 68509. 15870000-7 Boia de ardei dulceKg. 22 3510. 15870000-7 Piper macinatKg 17 2011. 15870000-7 Foi dafinKg 12 1912. 15870000-7 AmelioratoriKg. 1680 241513. 03211300-6 OrezKg. 3355 483114. 03212100-1 CartofiKg. 20000 2400015. 03221000-6 Ceapa uscataKg. 3000 400016. 15612100-2 Faina grauKg. 1680 241517. 15870000-7 OtetKg. 158 22818. 03221000-6 MorcoviKg. 2910 420019. 15625000-5 GrisKg. 470 68020. 03221000-6 UsturoiKg. 195 28221. 03222321-9 Mere proaspeteKg. 700 110022. 15821200-1 BiscuitiKg 3250 483023. 15850000-1 Paste fainoaseKg 6000 864024. 15332230-5 Gem portionatKg 80 12025. 15898000-9 Drojdie crudaKg 9 13.526. 15831000-2 Zaharina TableteBuc.7000 820027. 15550000-8 Cheag TableteBuc. 830 1200
II.1.6) CPV: 15332230-5 - Marmelade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 707.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- dovada constituirii garantiei de participare in suma fixa de: Lot 1 - 466, 65Lot 2 - 144, 93Lot 3 - 288, 00Lot 4 - 56, 70Lot 5 - 40, 19Lot 6 - 48, 00Lot 7 - 30, 53Lot 8 - 289, 76Lot 9 - 18, 00Lot 10 - 225, 66Lot 11 - 179, 19Lot 12 - 13, 50Lot 13 - 48, 90Lot 14 - 24, 07Lot 15 - 19, 38Lot 16 - 217, 35Lot 17 - 223, 64Lot 18 - 6, 15Lot 19 - 233, 28Lot 20 - 23, 10Lot 21 - 68, 83Lot 22 - 4, 73Lot 23 - 4, 28Lot 24 - 7, 20Lot 25 - 5, 47Lot 26 - 30, 07Lot 27 - 1, 42TOTAL: - 2718, 99Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.Modul de constituire: - prin virament bancar in contul: RO23TREZ5465005XXX000180, deschis la Trezoreria Satu Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexa nr.1 din Legea nr. 346/2004. Aceasta declaratie se anexeaza la garantia de participare si se depune pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractelor subsecvente: Modul de constituire: - prin virament bancar in contul: RO23TREZ5465005XXX000180, deschis la Trezoreria Satu Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original;
- deschiderea unui cont de garantii bancare de buna executie in favoarea autoritatii contractante;
- prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar, daca este de valoare mica- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conf.HG.1045/2011.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceste declaratii vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 4 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Anexa 5 din Sectiunea Formulare.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Anexa 6 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire (care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: IUGA IOAN - director, POP MIHAELA - director adjunct economico administrativ, BLAGA IOAN - sef serviciu logistica, ROMAN MIRCEA - ofiter achizitii, MARC GENICA - contabil serviciul financiar, ARDELEAN ADRIAN - responsabil compartiment hranire, SUPLER VASILE - achizitor.Declaratia se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.6. Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelor locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului siComertului, din care sa rezulte ca domeniulde activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006privind procedura insolventei sau ca societatease afla in incapacitatea de plata - nu mai mult de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor (inainte de transniterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire), ofertentul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi acceptate si sub forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - Din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificat de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:06