Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate aflate in custodie


Detaliu pentru invitatia numarul 326830
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul de Minori-Tineri Craiova
Numar invitatie: 326830/16.05.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate aflate in custodie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori-Tineri CraiovaCod fiscal: RO 5046939, Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Telefon: +40 251591636, Fax: +40 251431642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate aflate in custodie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate aflate in custodie
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 026.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 Amelioratori ? 46 lei, Lotul 2 Biscuiti ? 557 lei, Lotul 3 Carne de pasare ? 158 lei, Lotul 4 Ceai de plante ? 17 lei, Lotul 5 Faina alba ? 105 lei, Lotul 6 Foi de dafin ? 7 lei, Lotul 7 Gris ? 43 lei, Lotul 8 Margarina tartinabila ? 88 lei Lotul 9 Marmelada de fructe 295 lei, Lotul 10 Orez decorticat 70 lei, Lotul 11 Otet alimentar ? 6 leiLotul 12 Paste fainoase ? 106 lei, Lotul 13 Piper boabe ? 13 lei, Lotul 14 Ulei de floarea soarelui ? 150 lei, Lotul 15 Zahar tos - 238 lei, Lotul 16 Usturoi ? 41 leiModul de constituire al garantiei de participare: cf art 86 din HG 925/2006.In cazul constituirii prin ordin de plata, suma se va depune in cont garantii Penitenciarul de Minori si Tineri Craiova : RO78TREZ2915005XXX000159, cod fiscal 5046939 deschis la Trezoreria Craiova.( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor) Neprezentarea garantiei de participare are drept consecinta descalificarea ofertantuluiDocumentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Pentru operatorii economici care din motive tehnice nu pot incarca documentele de calificare si oferta tehnica in SEAP, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat in exteriorul plicului ce se depune la secretariatul autoritatii contractante. Lipsadocumentului pe exteriorul plicului echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului-subsecvent incheiatModul de constituire al garantiei de buna executie- cf art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Tatulescu Nicolae - director, Nitu Eugenia Diana ? director adj ec-administrativ, Lungu Ioan ?sef birou logistica, Neacsu Gabriel ?responsabil achizitii, Musuroi Raluca ? consilier juridic.)Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produse care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- solicitat formularul 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lotul 1)1 mostra de minim 100 grlotul 2)1 mostra de minim 0, 5 kglotul 3)se va depune numai buletin de analiza al produsuluilotul 4) 1 mostra de min. 20 glotul 5) 1 mostra de minim 1 kglotul 6)1 mostra de minim 20 grlotul 7) 1 mostra de minim 0, 5 kglotul 8)1 mostra de minim 500 grlotul 9) 1 mostra de minim 500 grlotul 10) 1 mostra de minim 1 kglotul 11) 1 mostra de minim 1 litrulotul 12)1 mostra de minim 1 kglotul 13)1 mostra de minim 20 grlotul 14) 1 mostra de minim 1 litrulotul 15) 1 mostra de minim 1 kglotul 16) 1 mostra de minim 250 gr, Completarea formularului nr 5Formularul va cuprinde livrari de produse alimentare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa minim 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandareda la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de alimente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer