Achizitie publica - Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si service pentru acestea
Detaliu pentru invitatia numarul 345871
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345871/25.04.2013
Denumire contract: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si service pentru acestea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FDEE TN, str Ilie Macelaru, nr. 28A Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si service pentru acestea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale si service pentru acestea, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1.800 lei (respectiv 900 lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 912, 9lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 5%(resp 2, 5% pt IMM-uri) din val contr. fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie.; 2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat ;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul".Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Obligatiile catre bugetul de stat se considera indeplinite daca se incadreaza in prevederile art.9, alin(1) din Ord.509/2011. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Ilie Simion Tura? director general, Cristian Muresan? director dezvoltare, Olivia Stanca- Director Economic, Mihaela Torje-Cons.jr., Maria Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, Laura Ciortea-Sef Serv.TIC, Horia Mioscu ? Sef Birou MIS, Mihaiela Oltean- Sef Serviciu Achizitii, Liana Bogdan-Serv Achizitii - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 -Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2011 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa si depune, in original, Formularul C1 dinSectiunea Formulare, Experienta similara-se va demonstra prin livrarile de produse efectuate care se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Se va completa si depune, in original, Formular B4., Declaratie privind capacitatea profesionala. Se va da o declaratie pe proprie raspundere care va contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta dovezi ca detine personal calificat pentru a presta service pentru categoria de echipamente la care se solicita service trimestrialOfertantul va desemna o persoana cu responsabilitate directa de indeplinirea contractului., Ofertantul va prezenta mostre pentru urmatoarele consumabile sau echivalentele acestora: -cartus toner(006R01182)-cartus toner (TN 8000)-cartus toner (TN 6600)-cartus toner (TN 2000 )-cartus imprimare (013R00606)- 5000 pag-cartus negru51645AE ? 42 ml-cartus color C6578D ? 19 mlMostrele pot fi testate de catre Autoritatea Contractanta., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catresubcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. Situatiapersonala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele de la cap. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 09:10