Achizitie publica - Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale
Detaliu pentru invitatia numarul 355279
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355279/04.11.2013
Denumire contract: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei, nr. 32, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259405702, fax: +40 259405704, persoana de contact: Secretariat SDEE Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte SDEE Oradea, str. Grivitei, nr. 32, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse consumabile pentru imprimante copiatoare, faxuri si echipamente multifunctionale conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 771.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.275, 42 lei (respectiv 637, 71 pentru IMM-uri)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi exprimata in lei euro sau o alta moneda la cursul de schimb al BNR publicat cu 5 zile inainte data publicarii invitatiei de participare si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Modelul de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante este prevazut in sectiunea Formulare - Fromular F11 Dovada platii prin virament se va face cu ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont bancar RO69 RNCB 0032 0220 5210 0001 deschis la BCR Oradea. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
5% (respectiv 2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de furnizare de produse fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau in conformitate cu art. 90 alin. 3) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea la caseria SDEE Oradea a sumei in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Valabilitatea instrumentului de garantare va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat ;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul".Certificatele fiscale vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Obligatiile catre bugetul de stat se considera indeplinite daca se incadreaza in prevederile art.9, alin(1) din Ord.509/2011. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt: Director dr. ing. Ionel Boja, Contabil Sef ec. Rodica Marnea, Inginer Sef ing. Mircea Popa, Sef Serv Contractari si Urmarire lucrari investitii ing. Emil ZahaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP-formular A2 Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil anual pentru anul 2012, depus si inregistrat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10, 20, 30 si 40)., Fisa de informatii generale si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare, Experienta similara-se va demonstra prin livrarile de produse efectuate care se confirma prin prezentarea oricaror documente prin care se demonstreaza livrarile efectuate. Demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Se va completa si depune, in original, Formular B4., eclaratie pe proprie raspundere privind asocierea Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele de la cap. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 07:49