Achizitie publica - Furnizarea de produse de balastiera pentru intretinerea strazilor orasului Cehu Silvaniei si a satelor apartinatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 326861
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326861/16.05.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse de balastiera pentru intretinerea strazilor orasului Cehu Silvaniei si a satelor apartinatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA CEHU SILVANIEICod fiscal: 4291859, Adresa: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Telefon: 0260650355, Fax: 0260650602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Romania, cod postal: 455100, telefon: +40 260650355, fax: +40 260650602, persoana de contact: IULIA VAIDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35, Sala de Sedinte, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse de balastiera pentru intretinerea strazilor orasului Cehu Silvaniei si a satelor apartinatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea urmatoarelorproduse de balastiera: balast, nisip, piatra concasata de rau, sort 4-8 mm, sort 16-32 mm, materiale necesare pentru intretinerea strazilor la nivelul orasului Cehu Silvaniei si satele apartinatoare (Nadis, Motis, Ulciug si Horoatu Cehului). Contractul include si servicii de transport a agregatelor balastiere, de la balastiera la orasul Cehu Silvaniei. Valoarea estimata pana la data de 31 Decembrie (fara suplimentare) este de 56, 691 lei, iar valoarea maxima estimatade 70, 863.75 lei reprezinta valoarea ce inglobeaza si lucrarile noi.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 863.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 din H.G nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 700 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante, Primaria Cehu Silvaniei: RO58TREZ5625006XXX000254, deschis la Trezoreria Cehu Silvaniei, cod fiscal 4291859.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Conform art.278 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 566, 91 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): VARGA ANDREI (Primar), CORDEA DAN TITUS(Secretar), BULGAREAN EMIL(Viceprimar), VAIDA IULIA(Responsabil achizitii publice), DOMOKOS FRANCISC(Consilier primar), CUCEU VASILE(Referent Urbanism), SZIGYARTO LASZLO ATTILA (Contabil).Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, inoricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberta de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul local, in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Declaratie pe propria raspundere(daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/ 2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar pe anul 2010 vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele la acesta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (utilaje, instalatii, echipamente, mijloace auto, etc.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:00