Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse de panificatie (cornuri) pentru prescolari si elevi din clasele 0-VIII, in anul scolar 2012-2013 (perioada 10.09.2012-26.10.2012)


Detaliu pentru invitatia numarul 333845
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 333845/16.08.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse de panificatie (cornuri) pentru prescolari si elevi din clasele 0-VIII, in anul scolar 2012-2013 (perioada 10.09.2012-26.10.2012)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Doru Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse de panificatie (cornuri) pentru prescolari si elevi din clasele 0-VIII, in anul scolar 2012-2013 (perioada 10.09.2012-26.10.2012)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse de panificatie (cornuri)pentru prescolari si elevi din clasele 0-VIII, din unitatile scolare din sectorul 6 in anul scolar 2012-2013 (perioada 10.09.2012-26.10.2012)
II.1.6) CPV: 15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 256.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2.300 lei. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de Participare conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (60 de zile), se va folosi Formularul model nr. 14. sau ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO86TREZ7065006XXX000134, deschis la Trezoreria Sector 6 cod fiscal 4340730. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (1) din H.G nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 3). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 5). Vordepune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie sunt: Rares Serban Manescu ? PrimarDoru Pascu ? Director Executiv, Directia InvestitiiDoru Manolache ? Director EconomicAna Maria Cristea ? Oficiul JuridicPop ? Anghel Raluca ? Serviciul Achizitii PubliceMatei Mioara - Serviciul Achizitii PubliceBalan Florica - Serviciul Achizitii PubliceCristina Mihai ? Serviciul Derulare ContracteSechelarie Diana - Serviciul Achizitii PubliceStan Claudia - Serviciul Derulare ContracteConsilieri locali: Anton Cristian IoanAvramescu ManuelButacu Simona ValentinaBuznicea CristinelCatrina Eugen GeorgeEftimie CristinelEnache Adrian NicolaeGaspar FlorentinaGheorghe IulianJicman Liviu SebastianMihailescu Ion BogdanMoisa ConstantinNeacsu Ioana MihaelaNicolaescu DanielaNiculae Roxana NicoletaOrhei Oliviu LucianPetrea GabrielPetrescu CononaPuscas IonelSimion AdrianSpiridon DemirelStan RobertStan Sorin CristianSurulescu AureliaTanasuica IonTulugea DanilIacobescu ValeriaStanescu Dan Gheorghe4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 7). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: 6. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.7. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 8. Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente Persoanele juridice romane vor depune: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ca ofertantul are dreptul legal sa desfasoare activitatile specifice prezentului contract.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridice straine vor depune: Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. ? urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Cifra de afaceri globala care vizeaza activ din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 450.000 lei. Ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2009, 2010, 2011.In cazul asocierii, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul IMM valoarea pentru media globala a cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% din cuantumul precizat.In cazul ofertelor comune asocierea este considerata IMM daca toti asociatii se incadreaza , in mod individula in categoria IMM si numai daca asocierea in ansamblu se incadreaza in categoria IMM. Vor depune documentele solicitate la aceasta la aceasta sectiune: ofertantul / liderul deasociere si asociatii / sustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fiprezentate in oricare din urmatatoarele forme: originale, copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista privinddotarile tehnice necesare pentru indeplinireacontractului. Dovada ca dispune (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) de min 3 mijloace de transport autorizate sanitar-veterinar. Pt autovehiculele necesare pt distrib prod panificatie se vor prezenta autorizatii sanitar veterinare de transport pt mij de transport, eliberate de DSVSA cf Ord. ANSVSA 57/2010 si doc de certificare a conformitatii mij de transport elib de DSP pt anul in curs, cf Ord Min Sanatatii 1030/2009 actualizatVor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa).Autorizare sanitar-veterinara de transportCerinta 2. Livrari de prod. similare in ultimii 3 ani in val de cel putin 169.000 lei fara TVA.Ofertantul va depune o lista a prin livrari de prod similare, Continuare cerinta 2: din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, (acestia pot fi atat AC cat si clienti privati). Of. va depune unul sau mai multe doc./ctr./PV de receptie din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte si copii dupa partile relevante din ctr. In cazul in care la proced. participa o asoc., aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depune doc. Solicitate la aceasta sectiune: of./liderul de asoc. si asoc./sustinatorul. Doc. Din prezenta sectiune pot fii prezentate in urmatoarele forme: orig./copie legaliz./copie lizibila cu mentiunea ?cf. cu orig.?. Doc. redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Cerinta 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant. De asemenea ofertantul va prezenta CV-uri si copii ale contractelor de munca sau contractelor de colaborare/prestari, Continuare cerinta 3: servicii/declaratie sau angajament de participare cf art.188 din OUG nr.34/2006, pentru personalul responsabil direct in indeplinirea contr.Cerinta 4 Pt spatiul de productie/depozitare ofertantul va prezenta doc de certificare a conformitatii pentru unitatea de productie/spatiul de depozitare, dupa caz, eliberat de DSP cf Ord Ministrului Sanatatii nr. 1030/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, si documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor, unitatea de productie/spatiul de depozitare, dupa caz, eliberat de DSVSAconform Ordinului ANSVSA nr. 57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare si Ord 111/2008 cu modif si completarile ulterioareDeclaratie de conformitate pt produs conform art. 188 alin 1 lit d. din OUG 34/2006 Informatii privind sistemul de management al calitatii ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei si valabil la data depunerii ofertei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer