Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse, panouri ecran pentru prezentare aplicatii-spoturi promotionale pentru proiectul ?Tradition, Originality, Uniqueness and Richness for an Innovative Strategy for Tourism development in Black Sea Region ? TOURIST? . Contractul de furni


Detaliu pentru invitatia numarul 340572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Numar invitatie: 340572/04.12.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse, panouri ecran pentru prezentare aplicatii-spoturi promotionale pentru proiectul ?Tradition, Originality, Uniqueness and Richness for an Innovative Strategy for Tourism development in Black Sea Region ? TOURIST? . Contractul de furnizare de produse contine lucrari si servicii necesare indeplinirii obiectului contractului.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)Cod fiscal: 4617794, Adresa: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Eforie Sud, Telefon: 0241/748633, Fax: 0241/748979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 0241/748633, fax: +40 0241/748979, persoana de contact: VIORICA GRECEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Prrogresului Nr.1, Loc. Eforie Sud, Jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse, panouri ecran pentru prezentare aplicatii-spoturi promotionale pentru proiectul ?Tradition, Originality, Uniqueness and Richness for an Innovative Strategy for Tourism development in Black Sea Region ? TOURIST? . Contractul de furnizare de produse contine lucrari si servicii necesare indeplinirii obiectului contractului.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Furnizarea de produse, panouri ecran pentru prezentare aplicatii-spoturi promotionale? pentru proiectul?Tradition, Originality, Uniqueness and Richness for an Innovative Strategy for Tourism development in Black Sea Region ? TOURIST?
II.1.6) CPV: 30231310-3 - Ecrane plate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr.925/2006, art.86, 87. Date pentru consituirea garantiei de participare: Trezoreria Orasului Eforie RO 19 TREZ 2365 006X XX00 0022, CF 4617794 ORAS EFORIE. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G.925/2006, art.88. Curs infoeuro noiembrie 1 euro = 4, 5403 RON.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui conform art.89 si 90 din H.G. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, art.92 alin 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.1) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, completat.A.2) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.B.2) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.3. a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.B.3. b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si copie cu mentiunea "conforma cu originalul".B.3. b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere autorizata in limba romana.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista personalului care detine functii de decizie (aproba sau semneaza documentele emise in legatura cu sau procedura de atribuire) : Brailoiu Ion Ovidiu-Primar; Oprea Alina Elena-Director DF; Manea Daniel- Director ADPP; Balan Mariana-Director APL; Cretu Cecilia - sef birou S.A E.;Bucuresteanu Alexandru sef birou APL; Contor Catalin inspector DF; Anghel Ionut-Virgil; Avatavului Constantin; Balmus Vasile; Ceaus Aurelian, Chiparu Danut;Garbaci Marin;Lokman Ionela; Niculescu Aurel; Oprisan Victor-Eduard;Parvescu Floarea; Preoteasa Ion;Rogin Alexandru; Salcianu Daniel; Slatineanu Maria;Ursu Laurentiu;Vargoliu Vasile; Serban Robert Nicolae- consilieri A.4) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.B.4) Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat. A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor, din care sa reiasa urmatoarele: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), din care sa reiasa nationalitatea ofertantului, care sa respecte regula nationalitatii conform Programului Operational Comun de Cooperare in bazinul Marii Negre 2007-2013; d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoane juridice/fizice straine. A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: i)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;j)codul unic de inregistrare;k)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);l)structura actionariatului; m)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;n)domeniul de activitate principal;o)domeniile de activitate secundare; p)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) sa fie de minim 300.000 lei. ? Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Curs mediu euro: An 2011 1 euro=4, 2379 lei; An 2010 1 euro=4, 2099lei; An 2009 1 euro=4, 2373 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sauLei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.B.1.a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 5 - Informatii generale, ,B.1.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii.? Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original, copie certificata sau copie conform cu originalul.B.1.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit nu se emit astfel de documentesau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie legalizata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau in care este stabilit nu se emit astfel de documente., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileO.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma legalizata (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180, si art.181 lit. a), c1), d) din O.U.G. 34/2006.B.2) Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 26 -Angajament privind sustinerea financiara si Formularului nr. 1 -Declaratie privind eligibilitatea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi livrat produse similare in ultimii 3 ani minim 1 contract similar prin prezentarea unei "Declaratii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani"., Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; art.188, alin.(1) lit.a) dinOUG 34/2006., A2) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma legalizata (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, si art.181 lit a), c1), d) din OUG34/2006. Angajament privindsustinerea tehnica si profesionala, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirera contractului de achizitie publica.Declaratie privind eligibilitatea., A.1) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei(consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, pentru fiecare asociat., A.1) Sa dispuna de resursele umane ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original;Angajamentul ofertantului privind resursele umane, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului., Personal ce va fi angajat in contract. Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Pentru personalul, specializat nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: i)Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractuluisi indeplinirea cerintelor precizate. Curriculum vitae, completat, pentru fiecare persoana in parte.ii)Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularulnr. 9. Angajament in nume personal., A.1) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeazasa fie indeplinit. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora., Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: (Pfinanciar) pentru factorul de evaluare "pretul ofertei", se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv80 puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la alineatul a), punctajul se acorda astfel: Ppret ( ) = (pret minim /pret ) x 80 puncte.
Perioada de garantie produselor (va fi exprimata in luni)
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie a produselor ? se acorda astfel: a) pentru o perioada de garantie a produselor de 24 luni se acorda- 0 puncte, b) pentru perioada de garantie a produselor de 60 luni se acorda punctaj maxim -20 puncte; c) pentru o perioada de garantie a produselor cuprinsa intre 24 luni si 60 luni se va puncta liniar crescator (perioada va fi exprimata in luni); d) pentru o perioada de garantie a produselor mai mare de 60 luni oferta nu va fi punctata suplimentar acordandu-se maxim de punctaj respectiv 20 de puncte; Ofertele cu o perioada de garantie a produselor mai mica de 24 luni sau fara sa se asigure garantie, vor fi considerate neconforme;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: http: //www.e-licitatie.ro, atasata integral prezentei invitatii de participare sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((European Neighbourhood and Partenership Instrument))
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer