Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse pentru dotarea Cresei si a Caminelor Culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band


Detaliu pentru invitatia numarul 326758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Band
Numar invitatie: 326758/16.05.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse pentru dotarea Cresei si a Caminelor Culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria BandCod fiscal: 4323470, Adresa: Com.Band, Sat Band, Str. Pacii, Nr 18, Jud Mures, Band, Telefon: 0265/428403, Fax: 0265/428403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Band, Sat Band, Str. Pacii, Nr 18, Jud Mures, Band, Romania, cod postal: 547065, telefon: +40 0265/428403, fax: +40 0265/428403, persoana de contact: Costin Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul administrativ al institutiei din localitateaBand, strada Pacii , nr.18,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse pentru dotarea Cresei si a Caminelor Culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse pentru dotarea Cresei si a Caminelor Culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band, in cadrul Proiectului integrat de investitii: Reabilitare drum comunal, construire cresa, reabilitare camine culturale in satele Petea si Oroiu, comuna Band, judetul Mures, finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322Proiectul integrat este finantat prin programul FEADR/PNDR ? Masura 322 ? ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale? in baza contractului de finantare Nr. C322010972800084 / 15.06.2010 incheiat intre APDRP si Comuna Band, judetul Mures.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 721 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: Lot1?2.100 lei, Lot2?900 lei, Lot3?800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare corespunzatoare lotului 1 suma calculata conform prevederilor art.278(1) din OUG 34/2006Modul de constituire a garantiei de participare: ?Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr. 13 ? original?Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare la licitatie?.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 14 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr. 14 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) completat.Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata sau scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari.Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA, prin scrisoare de garantie sau prin retineri succesive din facturile emise, caz in care suma initiala depusa in contul deschis la Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante este de 0, 5% din pretul contractului (inclusiv TVA).Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face de catre autoritatea contractanta dupa cum urmeaza: - in termen de cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor ce fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?2.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?3.Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent4.Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice (1) din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.5.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire 3:1. Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Bartha Domokos-Viceprimar, Costin Valentina-Referent contabil, Almasan Ileana-Referent contabil, Garbu Petru-Referent casier, Adorjan Ileana-Referent impozite si taxe Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1 .Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani, copie dupa contract\contracte de furnizare, recomandari de la beneficiari. Nu se solicita indeplinirea unui nivel minim pentru experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA INTEGRALA ESTE ANEXATA PE SITE-UL www.e-licitatie.ro(SEAP), in cadrul directorului , ,DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI, ,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer