Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de produse software si hardware pentru implementarea unui sistem de modelare hidraulica, in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna"


Detaliu pentru invitatia numarul 336214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Mott MacDonald Limited
Numar invitatie: 336214/26.09.2012
Denumire contract: Furnizarea de produse software si hardware pentru implementarea unui sistem de modelare hidraulica, in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMott MacDonald LimitedCod fiscal: 12439671, Adresa: Mott MacDonald House, 8-10 Sydenham Road, Croydon, Surrey, CR0 2EE, Anglia, NA, Telefon: +40 212522738, Fax: +40 212522737
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Iorga nr.16, bloc 12A, ap. 1, mun. Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, Romania, cod postal: 520089, telefon: +40 267313082, fax: +40 267313081, persoana de contact: d-l Valeriu Stan.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Nicolae Iorga nr.16, bloc 12A, ap. 1, mun. Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, Romania, cod postal: 520089, telefon: +40 267313082, fax: +40 267313081.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de produse software si hardware pentru implementarea unui sistem de modelare hidraulica, in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul CCI 2009RO161PR021 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si de apa uzata in judetul Covasna? urmareste dezvoltarea si reabilitarea la nivel regional a infrastructurii de apa si canalizare in zona de operare a S.C. Gospodarie Comunala S.A. ? operator regional (OR) in judetul Covasna.Mott MacDonald Ltd este Consultantul care asigura Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, in baza contractului de servicii semnat cu operatorul regional S.C. Gospodarie Comunala S.A., in calitate de Beneficiar final. Pentru atingerea obiectivului general, Consultantul si-a asumat realizarea unor obiective specifice ale contractului, impreuna cu activitatile derivate din acestea. Unul din obiectivele specifice care trebuie atins vizeaza asigurarea sprijinului OR pentru optimizarea functionarii si modelarea hidraulica a retelelor de apa, in paralel cu implementarea unui sistem GIS adecvat, precum si instruirea personalului OR. In acest sens, una din activitatile derivate este : Activitatea G ? Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemului de alimentare cu apa si canalizare si instruirea personalului operatorului regional, pentru realizarea careia Consultantul deruleaza prezenta achizitie de bunuri si servicii: - produse hardware (statii PC punct de lucru si echipamente periferice) si asistenta tehnica aferenta.Pe baza acestui contract, Consultantul Mott Mac Donald Ltd va atinge urmatoarele rezultate: - echipamentele IT de ultima generatie sunt achizitionate si puse in functiune;
- OR are posibilitatea de modelare a retelelor de distributie a apei potabile si de canalizare in municipiul Sfantu Gheorghe;
- departamentul GIS & Modelare al OR devine operational.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare-valabila: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cf.art.43>1, 278>1 OUG 34/2006, art.85, 86 HG 925/2006, prin: a)virament bancar-RO51ABNA4100264100070048/RBS Romania(cu O.P.-ul confirmat de banca), b)instrument de garantare, in original (model Formular 2).Valoarea garantiei de participare: 300.00 RON
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 art.89 alin.(2), art.90 alin.(1, 2) si art.86 alin.(4) dupa cum urmeaza: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare modelul din Formularul 21. Instrumentul de garantare va fi emis in termen de 14 zile de la primirea solicitarii constituirii garantiei de buna executie si va fi prezentat la semnarea contractului. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte furnizari de bunuri si/sau servicii.b) prin virament bancar in contul deschis la RBS Romania RO51ABNA4100264100070048/RBS Romania(cu O.P.-ul confirmat de banca).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari generale: 1. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu (respectiv de catre liderul asocierii). In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (Formular nr. 3).2. In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.3. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului. Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.4. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic / liderului asocierii / tertului sustinator, dupa caz.5. In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta pot fi prezentate in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertei. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documente ce se elibereaza o data pe an, in tara de origine si depasesc cele 60 de zile, Autoritatea Contractanta va accepta declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului care sa insoteasca aceste documente si care sa confirme ca datele continute in aceste documente nu s-au modificat de la data emiterii lor. Documentele solicitate se vor depune in forma solicitata la o data ulterioara.7. In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, conform tabelului urmator: 2009 ? 4, 2399; 2010 ? 4, 2122; 2011 ? 4, 2391. Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fost emis / semnat.8. Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.9. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici cazul unei asocieri.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 69>1 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 6;Nota: - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Toma Stoia ? Director Mott MacDonald Romania, Andrei Penescu ? Director Comercial Mott MacDonald Romania, Dan Laptes ? Lider de echipa ? proiect Covasna, Monica Melinte ? Adjunct Lider de echipa ? proiect Covasna, Valeriu Stan ?Expert achizitii publice ? proiect Covasna, Alexandru Aldea ? Expert modelare hidraulica ? proiect Covasna, Albert Kalman ? Expert GIS? proiect Covasna, Calin Trelea ? Expert juridic ? proiect Covasna.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 7;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 8;
- Informatii generale despre Ofertant? Formular nr. 10;
- Informatii privind asociatii (daca este cazul) ? Formular nr. 15;
- Imputernicire notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului ? Formular nr. 3.Urmatoarele documente se vor prezenta ca formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat de stat);
- Certificat pentru plata CAS (dupa caz, pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
- Certificat pentru plata taxelor si impozitelor locale.Aceste documente vor trebui sa certifice indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele mai sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie pe propria raspundere sub semnatura privata, data de ofertant sau liderul asocierii. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile locale. In conformitate cu art.11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, conform Formularului nr. 9, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa Formularului 9, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens. Autoritatea Contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale si acele documente prezentate de ofertant care sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.In situatia sustinerii economico-financiare sau tehnice si/sau profesionale din partea unui tert, acesta va completa: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (lit. a, c1 si d) din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5T;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 69>1 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 6. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: In cazul persoanelor juridice romane : - Certificat constatator eliberat de catre Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. De la ofertantul clasat pe primul loc, Autoritatea Contractanta va solicita pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, certificatul constatator in original sau in copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatele exercitiilor financiare.Ofertantul trebuie sa prezinte: -Situatiile financiare pentru cel mult ultimii 3 ani fiscali incheiati, auditate si inregistrate la autoritatile fiscale abilitate. Conversia din alte monede se va realiza conform precizarilor de la III.2.1 a) punctul 7. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cifra de afaceri globala medie din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, in valoare de minim: 15.000 lei. Ofertantul trebuie sa prezinte: - Formularul nr. 11 - Declaratie privind cifra de afaceri. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) valoarea pentru cifra de afaceri se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun o oferta comuna, cerinta privind cifra medie de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asocierii)., Sustinerea economico-financiara din partea unui tert (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art. 186 / OUG 34, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit.a), c1) si d), respectiv art. 69>1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Formularele nr. 4, 5T, 6, 11, 12 si rezultatele exercitiilor financiare (conform modalitatii de indeplinire mentionata la pct. II.2.2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte: - Formularul nr. 13 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul incar beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic (cf. art. 188 aliniatul 1 din OUG 34/2006)., Experienta similara - prezentarea unui numar maxim de 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani, de livrari de produse care sa indeplineasca in mod cumulat conditia de valoare cel putin egala cu valoarea estimata avand ca obiect livrarea de produse hardware. Prin contract finalizat: - contract finalizat prin semnarea unui proces-verbal de receptie finala a produselor livrate; - livrari de produse finalizate prin semnarea unui proces-verbal de receptie partiala. Ofertantul trebuie sa prezinte: - copii dupa informatiile relevante din contractele de livrari finalizate; - minim 1 proces-verbal de receptie; - minim 1 recomandare din partea unui beneficiar., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Ofertantul trebuie sa prezinte: - Formularul nr.14 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractori.Nota: - la evaluarea capacitatii economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Informatii privind asociatii (daca este cazul)- Ofertantul trebuie sa prezinte: Formularul nr. 15 - Acord de asociere. Se va anexa Acordul de asociere semnat de fiecare asociat. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, incadrarea in categoria IMM-urilor se va realiza (analiza) avand in vedere asocierea in ansamblu. Astfel, chiar daca fiecare asociat se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare si respectiv a cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu seincadreaza in categoria IMM-urilor. In acest sens fiecare asociat va prezenta documentele prevazute de Legea 346/2004., Sustinerea tehnico-profesionala din partea unui tert (daca este cazul). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art. 190 / OUG 34, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit.a), c1) si d), respectiv art. 69>1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta Formularele nr. 4, 5T, 6, 14 si 16. Se va prezenta minim 1 certificat sau alt document emis de un organism abilitat in acest sens, care sa ateste conformitatea, pentru fiecare tip de produs hardware ofertat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer