Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de puieti forestieri apti pentru plantat pentru impaduririle anului 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 357328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC COMUNAL JOSENII BARGAULUI RA
Numar invitatie: 357328/05.02.2014
Denumire contract: Furnizarea de puieti forestieri apti pentru plantat pentru impaduririle anului 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC COMUNAL JOSENII BARGAULUI RACod fiscal: 27924739, Adresa: Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Josenii Bargaului, Telefon: 0263265319, Fax: 0263265319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Josenii Bargaului, Romania, cod postal: 427100, telefon: +40 0263265319, fax: +40 0263265319, persoana de contact: DANILA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Romania, cod postal: 427100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de puieti forestieri apti pentru plantat pentru impaduririle anului 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste saincheiecontractede furnizarepuieti forestieri prin procedura de cereredeoferta de furnizare puieti forestieri si impartite in cinci loturi dupa cum urmeaza: - Lotul 1:194, 400 mii buc. puieti molid apti de plantat;
- Lotul 2:26, 125 mii buc. puieti larice apti de plantat;
- Lotul 3:28, 30 mii buc puieti paltin de munte apti de plantat;
- Lotul 4:14, 10 mii buc puieti brad apti de plantat;
- Lotul 5:2, 0 mii buc puieti anin alb apti de plantat;
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: Lot 1:1263.60 lei;Lot 2:156.75 lei;Lot 3:169.80 lei, Lot 4:84.60 lei, Lot 5:12 lei, sau echivalentul in euro, la cursul mediu leu/euro al BNR valabil pentru luna decembrie 2013(1 EURO=4, 4633 LEI).Pentru alte valute se va folosi cursul mediu al BNR leu/alta valuta decembrie 2013- Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens; -- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita stabilta pentru depunerea ofertelor;
- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);
- Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO65BTRL00601202T9463300 deschis la Banca Transilvania Prundu-Birgaului, printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin achitarea direct la casieria unitatii in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de Atribuire (art. 86 alin 1 din HG 925/2006); - In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul III 3);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul III 6);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul III 7)(Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.);3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (Formularul III 4). Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: a. Ing. Vlad Danila- sef ocol;b. Ec. Pop Adina Codruta- contabil sef;c. Ing. Groze Flaviu Victor- responsabil CR;d. Partene Elena Stefania- responsabil achizitii publice.4. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar; Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Daca aceste certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere cf. art. 11 alin(4) din HG 925/2006. Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011.5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/cAndidAtul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Daca aceste certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere cf. art. 11 alin(4) din HG 925/2006. Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011.6.Certificat de participare cu oferta independenta.Formularul III 12. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata;2. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.3. Autorizatie eliberata de Ministerul Africulturii si Dezvoltarii Rurale privind autorizarea producatorului de material forestier de reproducere eliberata conform Metodologiei de autorizare a producatorului de material forestier de reproducere aprobata conform Ordinului ministului Agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 676/2004 vizata pe anul 2014.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani.Conditia minima de calificare: cifra de afaceri medie realizata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 168675 RON.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alineatului precedent, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va prezenta doua declaratii semnate de persoana care asigura sustinerea economica si financiara (Formularele III.6 si III.7). In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alineatul precedent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani si anexa la Formularul III.8.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire prin cel putin un contract de furnizare, maxim3 contracte de furnizarein valoare cumulata deminim 100.000 lei, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca puietii au certificat de identitate conform Legii 107/2011 privind comercializarea materialelor forestiere de reproducere si Autorizatie eliberata de Ministerul Africulturii si Dezvoltarii Rurale privind autorizarea producatorului de material forestier de reproducere conform Metodologiei de autorizare a producatorului de material forestier de reproducere aprobata prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rulrale nr. 676/2004, vizat pe anul 2014.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer