Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de reactivi pentru analizor automat de biochimie uscata ARKRAY SPOTCHEM


Detaliu pentru invitatia numarul 344240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 0502 BUCURESTI
Numar invitatie: 344240/25.03.2013
Denumire contract: Furnizarea de reactivi pentru analizor automat de biochimie uscata ARKRAY SPOTCHEM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0502 BUCURESTICod fiscal: 4204283, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 0212087712, Fax: 0212087713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 212087712, fax: +40 212087713, persoana de contact: MIHAELA DRAGOMIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Arh. Ion Mincu, nr.7, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de reactivi pentru analizor automat de biochimie uscata ARKRAY SPOTCHEM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de reactivi pentru analizor automat de biochimie uscata ARKRAY SPOTCHEM pentru 40 judete
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 416, 518.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: maxim 2% din valoarea estimata, fara TVA. Garantia de particiapare este de 8330, 00 lei, cu termen de valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original (formularul 10).In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament contul utilizat va fi: RO16TREZ7015005XXX011939 deschis la Trezoreria Sector 1. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie depusa in original. Garantia de participare se poate depune si in alte monede, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 (doua ) zile inainte. Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare. Conditii ce trebuie indeplinite de garantia de participare: -sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta, -sa contina denumirea autoritatii contractante , in clar, in favoarea careia s-a constituit, -valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie. -sa contina parafa lizibila a bancii/societatii/si sau semnatura autorizata, -sa fie irevocabila -sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in formularul 10. In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conf. cu prevederiel art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: maxim 10%(5%in cazul in care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, care dovedesc categoria de IMM) din valoarea, fara TVA, a contractului de furnizare. si se depune in maximum 15 zile de la semanrea contractului, cu o valabilitate care va depasi 14 zile de la data procesului verbal de receptie.Mod de constituire: in conformitate cu art.90 alin.1 di HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie de eligibilitate, formular 4, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, formular 5, in original, va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, din cuprisul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in preved. art.181, lit.a), c) si d)din OUG 34/2006 conf. prevederilor Legii 279/2011. Ofertantul care se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu va fi admis.-declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 6, in original, -declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 sin ordonanta, formular 7, in original.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire: Morgos Marioara, Costan Iuliu, Sontea Irina, Dragomir Mihaela, -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original nr.8-cazier fiscal, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise, emis in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate bunurile ofertate.Acest lucru va fi subliniat.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, conform Ordin ANRMAP nr.509/2011..Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii, in functie de calitatea in care acestia participa.Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/Asociatilor ofertantului/subcontractantului certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni, daca este cazul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer