Achizitie publica - furnizarea de sisteme de climatizare pentru sediile O.J. Olt, O.J. Calarasi si O.J. Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 317961
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Cod de identificare fiscala: 14751237
Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 0372845400
Fax: 0372845402
Denumire invitatie: furnizarea de sisteme de climatizare pentru sediile O.J. Olt, O.J. Calarasi si O.J. Dambovita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizarea de sisteme de climatizare pentru sediile O.J. Olt, O.J. Calarasi si O.J. Dambovita in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.Locurile de livrare a produselor: ?sediul Oficiului Judetean Olt din Str. Caloianca, Nr. 40, Slatina, Judetul Olt;?sediul Oficiului Judetean Calarasi din Str. Dobrogei, Nr. 39, Calarasi, Judetul Calarasi;sediul Oficiului Judetean Dambovita din Str. I.H. Radulescu, Nr. 19-21, Targoviste, Judetul Dambovita.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.12.2011 13:15
Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 17:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr.2, Sect 3, Bucuresti, CP: 030925, etaj 2, Registratura. Data limita de primire solicitari de clarif: 12.01.2012, Data limita de transm raspuns la clarificari: 17.01.2012
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, nr. 2, Sector 3, Bucuresti, etaj IV, Departamentul Achizitii.Valabilitatea ofertei cel putin 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertei.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 675 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratieeligibilitate;
-Declaratieneîncadrare art. 181 din O.U.G. nr 34/2006;
-Lista întreprinderi afiliate;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie neîncadrarea în prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Persoane juridice/fizice române: original/copie legalizata/copie lizibila certificata, certificatconstatator ulterior datei de 19.12.2011;
-Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare traduse în limba româna de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei.-Lista principale livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, astfeldemonstreaza ca în baza unuia/mai multor contracte, a efectuat în ultimii 3 ani livrari de produse similare de val.cumulata de cel putin 9.500, 00 Lei, fara TVA.Garantie de participare 190, 00 Lei, valabilitate cu cel putin 10 zile mai mare decât per.de valabilitate a ofertei.
prin descarcarea fisierului electronic din SEAP sau urmare a solicitarii scrise.Persoana de contact: Simona FLOREA tel/fax/email: 0372845397/0372845406/[email protected]