Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achiztii specifice pentru obiectivul de investitie: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA BERZOVIA, JUD. CARAS-SEVERIN?


Detaliu pentru invitatia numarul 334462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Berzovia (Consiliul Local al Primariei Comunei Berzovia)
Numar invitatie: 334462/30.08.2012
Denumire contract: Furnizarea de utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achiztii specifice pentru obiectivul de investitie: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA BERZOVIA, JUD.CARAS-SEVERIN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Berzovia (Consiliul Local al Primariei Comunei Berzovia)Cod fiscal: 3228039, Adresa: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia, Telefon: 0741/227910, Fax: 0255/525601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia, Romania, cod postal: 327030, telefon: +4 0741227910, fax: +4 0255525601, persoana de contact: Aurel Coriolan Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achiztii specifice pentru obiectivul de investitie: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA BERZOVIA, JUD.CARAS-SEVERIN?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Furnizarea de echipamente si materiale de promovare pentru obiectivul de investitie: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA BERZOVIA, JUD.CARAS-SEVERIN? conform Caietului de Sarcini si a Fiselor tehnice.
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 2270 lei pentru LOT I si 390 lei pentru LOT 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in RO61TREZ1815004XXX003746, deschis la Trezoreria. RESITA, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Luca Aurel-Coriolan, Kapusi RAUL CRISTIAN, Laiu Camelia, Bud Viorica, Ana Maria Ghimboasa, ALMAJAN IOAN, BODESCU SORIN, BOLD CLAUDIU COSMIN, BRUMAR VASILE ?LIVIU, BRIA VIORL, DOBARCEANU STEFAN, ISAC GHEORGHE , GOSAV ANGELICA ?DANIELA, MICSA MIRELA, SECOSAN PETRU, SEST FLORENTIN-TILA, TRUICANANGEL, VUCA ABRUDANADRIAN-DANUT.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9. Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Subcontractactantii vor prezenta Decl. Privind neincadrarea in prevederile art. art. 180/OUG nr. 34/2006 Form. 5 si Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG nr. 34/2006 ? Form 8.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 227.000 lei ? pentru LOTUL 1 si 39.000 lei pentru LOTUL 2Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 10, Angajament ferm (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atat LOT 1 cat si LOT 2: Lista principalelor contracte de livrari efectuate din ultimii 3 ani.LOT 1: maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 113.560 lei si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie.LOT 2: maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 19.590 lei si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie. Copie dupa partile relevante din Contract/ contracte de livrari nominalizate ca si experienta similara, continand valori, durata si obiectul contractului, beneficiari, Recomandarea din partea beneficiarului/Certificare de buna livrare din partea beneficiarului, Proces Verbal de predare primire bunuri, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Lista personalului responsabil cu derularea contractului, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, la care se adauga Acord de asociere, Imputernicire Lider Asociere, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.Acord de Subcontractare, Form 5, Form 8, Form 16, Angajament ferm (daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatiiAtat LOT 1 cat si LOT 2: Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer