Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de veste termoizolante


Detaliu pentru invitatia numarul 336794
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 336794/05.10.2012
Denumire contract: Furnizarea de veste termoizolante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN Romgaz, str. Piata C.I Motas nr. 4, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de veste termoizolante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de veste termoizolante
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de particip este de 3.844 RON. Per de valabilit a gar pt particip este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul subcontractarii, gar de particip se constit numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de particip se constit numai de liderul asocierii. Forma de constit a gar de particip: Doc care atesta constit Gar de particip la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de particip va fi exprimata in lei si poate fi constit in urmatoarele forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atrib. Scrisoarea de gar de particip trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar de particip in raport cu valoarea estimata. Cuantumul care se retine din gar de particip in cazul depunerii unei contestatii este de: 1.922 RON. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar de particip, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de valab a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de valalab a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Scrisoarea de garantie bancara de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 11). Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de informatii generale (Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea Formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii. Formuralul nr. 4), Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl Lucian Birsan, dl Horea Bodogae, dl. Gheorghe Dimbean. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau documente echivalente, edificatoare emise de autoritatile competente din tara ofertantului prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrala profesionala autorizata in conformitate cu prevederile legale, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri ? daca este cazul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor livrari avand ca si obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare., Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 mai sus mentionate si Declara, Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., MostreMostrele se solicita in vederea stabilirii conformita?ii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului., Certificat de examinare EC de tip, emis de un organism de certificare acreditat pentru emiterea unor astfel de documente, Raport de evaluare a conformitatii emis de organismul de certificare, care este anexa la certificatul de examinare EC de tip, Raportul de incercare al produsului certificat, emis de organismul de certificare Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer