Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?


Detaliu pentru invitatia numarul 343719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 343719/11.03.2013
Denumire contract: Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Dosa Eszter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Miercurea-Ciuc, P-taCetatii nr. 1, Camerea 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitionadotari pentru cresain cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?, conform caietului de sarcini, pe loturi, dupa cum urmeaza: Lot 1 -Mobilier pentru gradinite, accesorii de mobilierSe vor achizitiona si monta / instala dotarile pentru cresa urmatoarele: masa de infasat, scaune servit masa, scaun interior, paturi copii tip cresa, patut pentru copii ? cresa , bancheta hol , bancheta de joaca, bancheta terasa pentru copii , suport paturi cu rotile, masa educatoare, scaun educatoare , scaun tapitat, rafturi , dulap cu 3 usi, dulap cu 5 usi - dulap vestiar, masa copii de 8 persoane , masa copii de 4 persoane, masa interior, taraba, canapea, raft polite, masa de lucru, raft cu 4 polite, masa de lucru cu blat captusita cu inox, raft cu 4 polite, masa de intrare si prespalare cu1 cuva inox, masa dulap cu blat de lucru, raft, masa , perne de podea, saltele, saltele de joaca, gimnastica, masa de cafea, fotolii, cos de rufe, mobilier de birou, scaun de birou.Garantia produselor: minim 36 luni pentru fiecare produs, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.LOT 2 ? Aparate electronicesi electrocasnice si accesoriiSe vor achizitiona urmatoarele: masa calda electrica cu dulap inchis, dulap refrigerare, frigider cu congelator, masina de spalat vase, masina de spalat vesela, cuptor electric si plita cu placa de fonta cu 2 ochiuri, aragaz electric, marmita, tigaiebasculanta, masa refrigerata, mixer planetar, gratar, friteuza , plita electrica lisa, hota, .masina de spalat cu uscator, masina de spalat, masina de uscat rufe, masina de calcat- statie de calcat, fier de calcat, cd/dvd player, televizor, calculator pc+ monitor lcd 19", copiator multifunctional color digital format maxim a4 -copy+print+scan , aspirator.Garantia produselor: minim 36 luni pentru fiecare produs, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.LOT 3 ? Sistem de aspirare centralaSe vor achizitiona si monta / instala: ASPIRATOR CENTRAL DE PRAF, cu urmatoarele caracteristici: Puterea max. de aspirare640 WVacuum 2900 mmCADebit 94 l/sPutere nominative 3120 WGarantia produsului: minim 36 luni, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.LOT 4 ? Echipamente de joacaSe vor achizitionasi monta / instala dotarile pentru cresa: leagan pentru bebelus, nisipoar, ansamblu de joaca cu 2 turnulete, tobogan.Garantia produselor: minim 36 luni pentru fiecare produs, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.
II.1.6) CPV: 39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:2.400 leiLot 2:1700 leiLot 3:160 leiLot 4:200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita la alegere, prin virament bancarsau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contulRO44 TREZ 3515 006X XX00 2142 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine dupa caz urmatoarele sume, calculate conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Lot.1:1239, 55leiLot 2:913, 95leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participarese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, conformLegii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa formularul ?Declaratie IMM?Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent( anexa nr.65)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec)In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.Nota: a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul consolidat si la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) (anexa 63)In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritarii contractante sunt: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal AttilaViceprimar - Szoke DomokosDirector executiv - Meckl Tünde IlonaSef serviciu - Dosa EszterSef birou - Orban RozaliaSef serviciu ? Trimbitas MariaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditConsilier - Tanko GyorgyConsilier ? Lajos Maria FranciskaConsilier juridic ? Zetenyi MariaConsilieri locali : Bokor MartinChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane2. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care rezulta ca ofertantul este o firma existenta, activa, cu adresa actuala, respectiv obiectul de activitate inscris in certificatul constatatoral ofertantului sa includa si obiectul contractului care se atribuie.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)2. cifra medie de afaceri : Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de cel putin: - lot1 - 200.000 lei- lot2 - 150.000 lei- lot3 ? 19.000 lei- lot4 ? 25.000 leiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii trei ani, cel putin o livrare care sa fi avut ca obiect: LOT 1 -Mobilier, accesorii de mobilierSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare si instalare/montare mobilier in valoare/valoare cumulata de min. 100.000 lei.LOT 2 ? Aparate electronicesi electrocasnice si accesoriiSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare de aparate electronicesi electrocasnice si accesorii in valoare/valoare cumulata de min. 80.000 lei.LOT 3 ? Sisteme de aspirareSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare aspirator central de praf inclusiv instalare, montare, punere in functiune, in valoare/valoare cumulata de min. 8.000 lei.LOT 4 ? Echipamente de joacaSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare si instalare/montare echipamente de joaca exterioare in valoare/valoare cumulate de min. 11.000 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. La inceheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contrectele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oefrta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor cosntitui la contractul de achizitie publica., Informatii referitoare la personal1 declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer