Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?, dupa cum urmeaza:


Detaliu pentru invitatia numarul 348082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 348082/06.06.2013
Denumire contract: Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?, dupa cum urmeaza:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea dotarii cresei, din cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?, dupa cum urmeaza:
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitionadotari pentru cresain cadrul proiectului ?IMBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC?, conform caietului de sarcini, pe loturi, dupa cum urmeaza: Lot 1 -Aparate electronicesi electrocasnice si accesoriiSe vor achizitiona si monta / instala dotarile pentru cresa: MASA DULAP CALDA-ELECTRICA ? 3 bucDULAP REFRIGERARE 3 bucDULAP CONGELARE 1 bucMASINA DE SPALAT VASE 1 bucMASINA DE SPALAT VESELA 3 bucPLITA CU PLACA DE FONTA+CUPTOR+2 OCHIURI1 buc(Cuptor electric si plita cu placa de fonta cu 2 ochiuri)ARAGAZ CU 4 OCHIURI+CUPTOR 1 bucMARMITA1 bucTIGAIE BASCULANTA 1 bucMASA REFRIGERATA1 bucMIXER PLANETAR 1 bucGRATAR 1 bucFRITEUZA cu 2 cuve 1 bucPLITA LISA - ELECTRICA 1 bucHOTA 1 bucMASINA DE SPALAT CU USCATOR 1 bucMASINA DE SPALAT CU USCATOR ? incarcare verticala 1 bucMASINA DE SPALAT 2 bucMASINA DE USCAT RUFE 2 bucMASINA DE CALCAT 1 bucFIER DE CALCAT 2 bucCD/DVD player 4 bucTELEVIZOR ? 106 cm 3 bucTELEVIZOR ? 80/81 cm1 bucCALCULATOR1 buc(PC cu software inclus + Monitor)COPIATOR COLOR - multifunctional 1 bucASPIRATOR 2 bucGarantia produselor: minim 24 luni pentru fiecare produs, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.LOT 2 ? Echipamente de joacaSe vor achizitiona si monta / instala dotarile pentru cresa: leagan pentru bebelus, nisipoar, ansamblu de joaca cu 2 turnulete, tobogan.Garantia produselor: minim 36 luni pentru fiecare produs, dar nu poate fi mai mic decat garantia oferita de producator.
II.1.6) CPV: 39220000-0 - Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 095 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1700 leiLot 2:200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita la alegere, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul deplata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006. In cazul constituiriigarantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contulRO44 TREZ 3515 006X XX00 2142 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine dupa cazurmatoarele sume, calculate conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare: Lot.1:913, 95 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, conform Legiinr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa formularul ?Declaratie IMM?Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusain euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent( anexa nr.65)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.Nota: a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul consolidat si la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) (anexa 63)In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritarii contractante sunt: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal AttilaViceprimar - Szoke DomokosDirector executiv - Meckl Tünde IlonaSef serviciu - Dosa EszterSef birou - Orban RozaliaSef serviciu ? Trimbitas MariaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaReferent ? Molnar MariaConsilier - Tanko GyorgyInspectorde specialitate ? Lajos Maria FranciskaConsilier juridic ? Zetenyi MariaConsilieri locali : Bokor MartinChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane2. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care rezulta ca ofertantul este o firma existenta, activa, cu adresa actuala, respectiv obiectul de activitate inscris in certificatul constatatoral ofertantului sa includa si obiectul contractului care se atribuie.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)2. cifra medie de afaceri : Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de cel putin: - lot1 - 150.000 lei- lot2 ? 25.000 leiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii trei ani, cel putin o livrare care sa fi avut ca obiect: LOT 1 ? Aparate electronicesi electrocasnice si accesorii inclusiv montaj si punere in functiuneSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare de aparate electronicesi electrocasnice si accesorii in valoare/valoare cumulata de min. 80.000 lei fara TVA.LOT 2 ? Echipamente de joacaSe solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multor contracte de furnizare si instalare/montare echipamente de joaca exterioare in valoare/valoare cumulate de min. 11.000 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Obiectul contractului il constituie alaturi de livrare si montajul si punerea in functiune a acestora in cazul ambelor loturi.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. La inceheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contrectele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui la contractul de achizitie publica., Informatii referitoare la personalAvand in vedere faptul ca, obiectul contractului il constituie alaturi de livrare si montajul si punerea in functiune a acestora in cazul ambelor loturi, se cere urmatoarele Informatii referitoare la personal in cazul ambelor loturi1 declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere in ultimii3 ani., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se solicita- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind asocierea (model de acord de asociere) completat, in original sau copie lizibilia - In cazul asociatiilor (consortiilor).Nota: Se va prezenta: -denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara si pentru capacitatea tehnica se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer