Achizitie publica - Furnizarea dotarilor in cadrul proiectului ?Construire centru infoturism in comuna Porumbeni?
Detaliu pentru invitatia numarul 343696
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343696/12.03.2013
Denumire contract: Furnizarea dotarilor in cadrul proiectului ?Construire centru infoturism in comuna Porumbeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PORUMBENICod fiscal: 16367675, Adresa: COMUNA PORUMBENIPORUMBENII MARI 244/A, Porumbenii Mari, Telefon: 0266-244689, Fax: 0266-244689
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PORUMBENIPORUMBENII MARI 244/A, Porumbenii Mari, Romania, cod postal: 537214, telefon: +40 0266244689, fax: +40 0266244689, persoana de contact: IRMA SZOKE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PORUMBENIPORUMBENII MARI 244/A, Porumbenii Mari, Romania, cod postal: 537214
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea dotarilor in cadrul proiectului ?Construire centru infoturism in comuna Porumbeni?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea dotarilor in cadrul proiectului ?Construire centru infoturism in comuna Porumbeni? conform listei din caietul de sarcini.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 0 lei.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 900 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original ; Formularul 9.b) prin virament, ordin de plata in contul Comunei Porumbeni (RO05 TREZ 3552 1330 250X XXX), deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc, CUI: 16367675.c) numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 10.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari, conform art. 90 din HG 925/2006, prin una dintre urmatoarele variante: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial. Subcontractantul nu este considerat partener.Toate documentele emise de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original.Situatia personala a candidatului sau ofertantului: I. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 1.II. Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul 2. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit.c si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii, fiecarea asociat va prezenta Formularul 3 si documentele solicitate.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: - Formular 3.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si care sa se rezulte indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.IV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 4.V. Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GABOR FERENCZconsilier localFORVITH ISTVANconsilier localKECSETI ERNOconsilier localMATHÉ JO;ZSEFconsilier localMIKLO;SI ILDIKO;consilier localSANDOR GYORGYconsilier localSZANISZLO; CSABAconsilier localSZÉKELY EMESEconsilier localSZOCS ATTILAconsilier localTOROK ALBERTconsilier localZONGOR NOÉMIconsilier localMIKO;SI ELLAmembrul comisiei de evaluareSZOKE IRMAmembrul comisiei de evaluareKANYADI HAJNALKAmembrul comisiei de evaluareGYERKO; LEVENTEprimarul comuneiNota: Lipsa oricaruia dintre aceste documente nu poate fi completata ulterior si se sanctioneaza cu respingerea ofertei ca inacceptabila. I. Prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a) domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiPrin depunerea acestui document, ofertantul isi asuma raspunderea ca datele inscrise in documentul depus in cadrul ofertei sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Daca se dovedeste ca datele inscrise nu sunt reale la data limita de depunere a ofertelor, oferta respectiva va fi respinsa ca inacceptabila.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt echivalente cu codul(rile) CAEN mentionate anterior . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim: 92662 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 09:44