Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea echipamentelor, tehnicii de calcul, consumabilelor si serviciilor necesare pentru organizarea si functionarea statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale din data de 10 iunie 2012 pentru BEJ Dolj, in con


Detaliu pentru invitatia numarul 324156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Regionala de Statistica Dolj
Numar invitatie: 324156/13.04.2012
Denumire contract: Furnizarea echipamentelor, tehnicii de calcul, consumabilelor si serviciilor necesare pentru organizarea si functionarea statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale din data de 10 iunie 2012 pentru BEJ Dolj, in conformitate cu prevederile art. 176 si prevederile art. 198, art. 199 din OUG nr. 34/2006
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Regionala de Statistica DoljCod fiscal: 5077650, Adresa: Str. Fratii Golesti, Nr. 33, Craiova, Telefon: 0251533725, Fax: 0251414014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistem statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea echipamentelor, tehnicii de calcul, consumabilelor si serviciilor necesare pentru organizarea si functionarea statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale din data de 10 iunie 2012 pentru BEJ Dolj, in conformitate cu prevederile art. 176 si prevederile art. 198, art. 199 din OUG nr. 34/2006
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kit mentenanta scaner model 2 sau echivalent, inclusiv montajKit mentenanta scaner model 3 sau echivalent, inclusiv montajKit mentenanta scaner model 4 sau echivalent, inclusiv montajStatii de lucru (PC), inclusiv service si garantie onsite 3 aniSMART UPS-uri 750VA/500W, inclusiv service si garantie onsite 3 aniImprimante laser A4, duplex, inclusiv service onsite 3 aniConsumabile suplimentare (15% din valoare echipamentului)-min. 6.000 paginiMultifunctionale laser A3, duplex, inclusiv service si garantie onsite 3 aniConsumabile suplimentare (15% din valoare echipamentului) - min. 15.000 paginiSwitch retea 24 porturi 10/100/1000, inclusiv service si garantie onsite 3 aniServicii realizare retea locala (BEJ)- instalare echipamente, configurare HW, configurare SW- transport echipamente, instalare configurare Kofax - asistenta tehnica (min. 20 zile)
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 657.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1933 lei. Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. NR. 34/2006 (eligibilitate);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. NR. 34/2006;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. NR. 34/2006;
-lista cu persoane cu functii de decizie in cadrul DRS Dolj in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Tanase Mariana, Vana Florin, Stancovici Silviu, Patularu Cristina;
-declaratie pentru un tert sustinator privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Certificat constatator emis de Oficiul Judetean al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata/ conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1. experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica in ultimii 5 ani si recomandare.2. echipa tehnica de proiect informatic formata din: - 1 expert - Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/management si 3 ani experienta ca manager de proiect- 2 specialisti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer