Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea fructelor proaspete in scoli - mere - pentru elevii din clasele I-VIII, inclusiv elevii din clasa pregatitoare din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Salaj pentru anul scolar 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 341106
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SALAJ
Numar invitatie: 341106/18.12.2012
Denumire contract: Furnizarea fructelor proaspete in scoli - mere- pentru elevii din clasele I-VIII, inclusiv elevii din clasa pregatitoare din invatamantul de stat si privatautorizat/acreditat din judetul Salajpentruanul scolar 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj, P-ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea fructelor proaspete in scoli - mere- pentru elevii din clasele I-VIII, inclusiv elevii din clasa pregatitoare din invatamantul de stat si privatautorizat/acreditat din judetul Salajpentruanul scolar 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea de fructe ? mere- pentru elevii din clasele I-VIII, inclusiv clasa pregatitoare din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatpentruanul scolar 2012-2013in judetul Salaj, in fiecare unitate scolarapentru ZONELEI ?VIII conform specificatiilor Caietului de sarcini si anexelor acestuia.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 561, 661.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conf. preciz din Anexa B. inf privind loturile. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prinvirament bancar in contulnr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectuluicontractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instr. de garant. trebuie sa prevada daca plata garantiei se vaexecuta: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la primacerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. De participare se va prezenta laReg. AC, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a foststabilita castigatoare, se va returna de catre AC conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contest. canefondata, se va retine contest. caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. deasigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca platagarantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. ACalimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Seva completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director executiv- Directia economica - Mesesan Viorica, sef birou - Biroul achizitii publice VulturMaria, consilier- Biroul achizitii publice Tioran Ionela-Irina, consilier- Biroul achizitii publice - Rob Mariana, - in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian- Danut, CrisanMihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al ofertantului, iar datele trebuie sa fiereale/ valabilela data limita dede depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf prinv. CA. Se va prez. media CA globala pe ultimii 3 ani.Media CA globala pe ultimii 3 ani lei. Conversia valorilorse va face la cursul med. anual com. de BNR, astfel: 2009:1 Euro = 4, 2373lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379. In cazul in care laproced achiz. pub. participa un grup de op ec care depun oferta com.cerinta privind media CA glob. pe ultimii 3 ani va fi indepl. prin luarea inconsid. a res. tuturor memb. asoc. Compl. Form. Anexa 1- Inf. Gen.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 10-Buletine de analize privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele, eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025. Prezentarea buletinelor de analiza se va solicita ofertantului de clarat castigator inainte de semnarea contractului., Cerinta 7-Spatii si depozit Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii de depozitare, igienizare, spalare si ambalare a merelor.Se va prezenta dovada proprietatii / inchirierii/ punerii la dispozitie si autorizarii sanitar-veterinare in vigoare., Cerinta 8-Informatii privind conformitatea produselor furnizate. Se va prezenta certificat de conformitate emis conform OMADR nr. 420/2008 privind stabilirea atributiilor Inspectiei de Stat pentru Controlul Tehnic in Producerea si Valorificarea Legumelor si Fructelor. Certificat de conformitate cu standardele de comercializare pentru fructe., Cerinta 9-Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre ambalate conform cerintelor caietului de sarcini cu fructele proaspete (mere) ce urmeaza a fi furnizate., Cerinta 1 Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. ., Cerinta 2-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul asocierii cerintase va indeplini in mod cumulativ., Cerinta 3-Lista experienta similara Se va prezenta minim un contract - maxim 10 contracte de furnizare de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 50.000 lei.Dovada experientei similare va fi confirmata prin prezentarea unor certificate/documente emisa sau contrasemnate de o autoritate ori de carte clientul privat beneficiar, cum ar fi contracte(copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor) / process verbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte furnizarea de produse similare. In cazul unei asocieri(daca este cazul): - daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul dinmembrii asocierii, - in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in modcumulativ de carte membrii asocierii., Cerinta 4 Se va prezenta o declaratiereferitoare laechipamenteletehnicesi la masurile aplicatein vederea asigurarii calitatii de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer