Achizitie publica - Furnizarea merelor acordate gratuit elevilor din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat
Detaliu pentru invitatia numarul 341626
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341626/08.01.2013
Denumire contract: Furnizarea merelor acordate gratuit elevilor din clasele pregatitoaresi dinclasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: Centrul de Relatii cu Cetatenii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, Consiliul Judetean Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea merelor acordate gratuit elevilor din clasele pregatitoaresi dinclasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea merelor acordate gratuit elevilor din clasele pregatitoare si din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Ialomita in anul scolar2012-2013, transportul, distributia si depozitarea acestora.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3932lei zonaI?Slobozia, 3380lei zonaII-Urziceni si 3066 lei zonaIII-Fetesti-Tandarei.Perioada de valabilitate cel putin egala cu per.valab.oferta.Se constituie prev.art.86, alin.(1)din HG nr.925/2006.In cazul unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular nr.14, in urmatoarele conditii: -garantia irevocabila.-instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garantate;
-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
-sa contina in mod clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
-sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;
-sa fie emisa pentru op ec.care a depus oferta. Ordinul de plata-in contul nr.RO 67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea gar. de particip.se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004.Nota: Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contest.formulata i se va retine potrivit art.278^ 1 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de particip.: Lotul1-Zona nr.1 Slobozia: 1966, 16lei;Lotul 2-Zona nr.2 Urziceni: 1690, 40 lei.Lotul3-Zona nr.3 Fetesti si Tandarei: 1533, 31 lei.Echivalenta pentru o garantie de particip. depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5(cinci) zile.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit prev. art.90, alin.(1), (2) si (3) din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr 1045/2011.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie;
-se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004;Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui conform prev.art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.2.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c) si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.4; Formularul va fi completat de catre ofertant/ ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.5. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.6. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA.Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU. Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Maria DINU; Membri: Marinela NEACSU, Maria CAZACU, Daniel BEREZNICOV, Adriana NEAGU; Membri de rezerva: Gratiela GURLEA, Marius HRISTESCU.Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion, Mitrica Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune. NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri globale (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe perioada ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.. Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin: Lotul nr.1:393.233 leiLotul nr.2:338.080leiLotul nr.3:306.663 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor furnizari de mere in ultimii trei ani-formular nr.8;Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces ? verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de mere., Cerinta nr.2-Resurse tehnice: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare mere formular nr.9.lista cu mijloacele de transport care vor fi alocate pT.realizarea distributiei merelor pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate documente relevante privind modalitatea de detinere a mijloacelor de transport (ex: contract de inchiriere/comodat, etc) in original/copie legalizata., Ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de depozitare pt.asigurarea pastrarii merelor la tempera.indicate de prod.decl. pe proprie raspundere privind spatiile de depozi.pt. asigurarea pastrarii merelor in condi.indicate de prod.Nota: Ofertant.clasat pe I loc, inainte de transmiterea comunic. privind rezult. procedurii, i se va solic. sa prez., doc.relevante privind modalitatea de detinere a spatiilor de depoz.(ex: contract de inchiriere/comodat, etc) in original/copie legalizata.Pt.ofertantii care depun oferte in conditiile in care nu au un an vechime in distributie si/sau productie mere, sustinerea capacitatii economice, financiare, tehnice si profesionale a ofertantului poate fi indeplinita in conditiileprevederilor art.186 alin.1, 2, art.190 alin.1, 2OUG34/2006si art.111 din H G.925 / 2006, Cerinta nr.3-Resurse umane: asigurare cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta lista cu: a)personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare mere;b) studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat in a indeplini contractul de furnizare mere;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formular nr.10 .- C.V.?uri, diplome, calificari in domeniu ale personalului responsabil de indeplinirea contractului, in copie, cu mentiunea« conform cu originalul »., Cerinta nr.4Mostre ale produselor (mere) care fac obiectul achizitiei in cauza.- se solicita mostre ale produselor(mere) care fac obiectul achizitiei, in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului., Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? formularnr. 11.In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider. Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului operatorul economic ofertant va prezenta autoritatii contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta., Informatii privind asocierea-Se va prezenta Formularul privind Acordul de Asociere, in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economiciformular nr.12din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii atunci cand oferta comuna SR EN ISO 22000/2005 Sistem de management al sigurantei alimentelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 09:56