Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere video cu control pe internet compus din 52 de camere cu accesorii pentru amplasarea acestora pe principalele artere de circulatie din municipiul Oradea ? Etapa II


Detaliu pentru invitatia numarul 349865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 349865/03.07.2013
Denumire contract: furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere video cu control pe internet compus din 52 de camere cu accesorii pentru amplasarea acestora pe principalele artere de circulatie din municipiul Oradea ? Etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259436276, fax: +40 0259436276, persoana de contact: VALENTIN TRIFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, Sala Mare/Sala Mica et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere video cu control pe internet compus din 52 de camere cu accesorii pentru amplasarea acestora pe principalele artere de circulatie din municipiul Oradea ? Etapa II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere video cu control pe internet compus din 52 de camere cu accesorii pentru amplasarea acestora pe principalele artere de circulatie din municipiul Oradea ? Etapa II
II.1.6) CPV: 35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 6175 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 21982927Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa se va face la rata de schimbleu/euro - rata comunicata de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului conform prevederilor art 90 din HG 925 din 2006 actualizata, aceasta se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin 1-3 din HG 925 din 2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian, Tau Ioan, Gal Sorin Calin, Ritli Laszlo Csongor, Felea Adrian Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Pasztor Sandor, Husar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Mariana Adelina- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
-Director general Beltechi Cristian, Director adjunt: Ioana Hodut, Director adjunct Benyovszki Tunde;Director adjunct Porsztner Bela; sef serviciu financiar contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic: Halasz Marcela, Sef Serviciu: Mihai- Florin Oaie, sef Birou Achizitii Publice: Marge Adina, consilier achizitii Publice: Manuela Maghiar, consilier Achizitii Publice Iulia Kocsis, consilier Achizitii Publice: Vandici Naomi, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazulATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, informatiile continute in document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data limita de depunere a ofertelor;Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de furniza produsele ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 400.000 lei;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4.2848ron;31.12.2011 - 1 euro=4.3197 ron;31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 ron.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si care sa faca dovada finalizarii pana la data de depunere a ofertelor a unui contract maxim doua de natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei proceduri a caror valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 250.000 lei fara TVACurs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro = 4.2848 ron;31.12.2011 - 1 euro = 4.3197 ron;31.12.2012 - 1 euro = 4, 4287 ron. Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer