Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea documentatiilor in vederea autorizarii ISCIR a 2 ascensoare electrice pentru bolnavi, incl.transport si proiectare, precum si demontarea ascensoarelor vechi"


Detaliu pentru invitatia numarul 338410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 338410/30.10.2012
Denumire contract: Furnizarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea documentatiilor in vederea autorizarii ISCIR a 2 ascensoare electrice pentru bolnavi, incl.transport si proiectare, precum si demontarea ascensoarelor vechi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, persoana de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea documentatiilor in vederea autorizarii ISCIR a 2 ascensoare electrice pentru bolnavi, incl.transport si proiectare, precum si demontarea ascensoarelor vechi"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Demontarea ascensorului vechi, furnizare ascensor, montarea, punerea in functiune si asigurarea documentatiilor in vederea autorizarii ISCIR, inclusiv transport si proiectare, precum si asigurarea service-ului in perioada de garantie, in conditiile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru: Lotul 1 - 4.789, 60 lei; Lotul 2 - 5.331, 80 leiGarantia de participare se constituie in functie de lotul/loturile pentru care ofertantul va depune oferta si in functie de cuantumul garantiei de participare mentionata mai sus.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular A - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr.RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.depunere in numerar la Casieria Consiliului Jude?ean.(continuarea*) vezi la pct.IV.4.3
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formular B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga la care se adauga o perioada de 45 de zile.Serestituie, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie finala pentru echipamentul, inclusiv serviciile adiacente care fac obiectul contractului ?i/sau de la plata facturii finale, daca nu s-au ridicat, pana la acea data, pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit.a, c1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economicSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Ofertantul va depune: 4.1 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2 Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia situatiei cand termenul limita de depunere a ofertelor nu permite posibilitatea procurarii acestuia pana la aceasta data, caz in care se va depune certificatul fiscal emis in luna anterioara acestui termen, urmand ca, in termen de cinci zile lucratoare de la termenul limita de depunere a ofertelor, sa depuna la sediul autoritatii contractante certificatul fiscal emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Dragos Mihaela Alina, Panait Mimi, Marc Ioan Adrian, Pal Mircea, Sut Ioana, Kereskenyi Francisc, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca Ioan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Rus Ioan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Viman Ioan Vasile.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Persoane juridice romane: Ofertantul va depune: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.2. Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare si punere in functiune, conform Legii nr.64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, republicata - copie lizibila, semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.3. Persoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.4. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va depune: Fisa de informatii generale - conform Formularului 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei.Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul va depune: Formularul 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, 2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereOfertantul va depune Formularul 11 din Sectiunea III ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.In declaratie va fi prezentat personalul de specialitate pentru indeplinireacontractului, conform prescriptiilortehnice ISCIR R2/2010 si Legii64/2008 republicata., (continuare)Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului., (continuare)2.1. Ofertantul va depune Formularul 13 pentru fiecare specialist propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea III ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de reprezentantul legal al operatorului economic, in cazul in care specialistul propus este angajat permanent al ofertantului care participa la prezenta procedura cu oferta individuala sau ca membru in cadrul unei asocieri, ca si in cazul in care specialistul propus nu este angajat permanent al acestui (modelele de Formulare 13A, respectiv 13B)., (continuare)2.2. Pentru fiecare specialist propus, ofertantul va prezenta un CV, conform Formularului 14 prezentat in Sectiunea III ?Formulare? din Documentatia de Atribuire iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)., 3. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, (continuare)3.1 Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 7, precum si Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire., (continuare)Nota: Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 7, subcontractantii, sau in lipsa acestora vor depune Formularul 7 si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?., 4. Alte cerinte: Precizari privind asocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;, (continuare)- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;, (continuare)-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata produselor se va face catre liderul asociatiei;, (continuare)-ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului., (continuare)Ofertantul va depune Formularul 8 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea III ?Formulare? a documentatiei de atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va depune urmatoarele: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent prezentului contract, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Note: 1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3.Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent, nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer