Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea, montarea si punerea in functiune a 2(doua) ascensoare noi, pentru persoane, in obiectivul Complex Palat Victoria, Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 339584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 339584/16.11.2012
Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a 2(doua) ascensoare noi, pentru persoane, in obiectivul Complex Palat Victoria, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091224, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SAIFI - Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a 2(doua) ascensoare noi, pentru persoane, in obiectivul Complex Palat Victoria, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a ascensoarelor, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.800 lei.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta Formularul 20.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 3.400lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 10 % ( 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf.art.90 alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .(2) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialedin sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin(2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular1.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitateade participant la procedura.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 2.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat..c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta (tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl. Georgian GabrielSurdu-Director General, D-na Emilia Serban-Director Economic, Dl. Ion Sterian-Director Tehnic, Dl Ion Boblea - Director Sucursala, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop -Director Economic, D-na Andreea Lambru- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? Sef Serviciu Achizitii, D-l Liviu Chirila ? Sef SPSI.b. Se solicita a se prezenta ? Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 4Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Conf. Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 5 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Modalitatea de indeplinireDocumente de confirmare : - certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original/copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Operatorul economic clasat pe locul I i se va solicita sa depuna originalul certificatului constatator.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .Cerinta nr.2Autorizatii profesionale detinute de operatorii economici: Se vor prezenta: a)Autorizatie pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice ascensoare pentru operator;b)Autorizatie de operator autorizat de catre ISCIR pentru supravegherea si verificarea tehnica-R.S.V.T.I.Respectivele autorizatii sunteliberate de ISCIR conform PrescriptieiPT R2-2010 si a Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat.c) Certificat CE pentru ansamblare, montare, punere in functiune si inspectiefinala a ascensoarelor electrice si hidraulice, emis in baza prevederilor Directivei Europene nr. 95/16/CE, Anexa XII, Modulul E.Modalitatea de indeplinire: Se solicita copii alerespectivelor autorizatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- Se va specificamedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 650.000lei.*Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Documente de confirmare : - Bilantul contabil inregistrat la organele competente pentru confirmarea cifrei de afaceri pe fiecare an(2009, 2010, 2011);
-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile(conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3ani., Cerinta nr.2Fisa de experienta similara ? pentru cel mult 3 contracte similare, (furnizare, montare si punere in functiune a unor ascensoare) se completeaza fisa conform formular 8.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, montat si pus in functiune in cadrul acestor contracte ascensoare de persoane; contractele pot fi insotite de procesul verbal de autorizare ISCIR la punerea in functiune, sau alte documente care sa ateste indeplinirea respectivelor contracte.Avand in vedere faptul ca, contractul de achizitie in cauza presupune atat furnizarea cat si montarea si punerea in functiune a unor ascensoare, autoritatea contractanta nu limiteaza operatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat furnizarea cat si montarea si punerea in functiune, permitandu-le acestora prezentarea de contracte distincte., Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului, Cerinta nr. 4Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.Se solicita Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, autorizatii si atestateprofesionale detinute, acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat., Cerinta nr.5Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului., Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.. Cerinta nr.1Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentruservicii de reparatii, intretinere si revizii tehnice a ascensoarelor.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standarduluiISO9001/2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP, gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer